“Møte og middag”

Peppes Pizza Larvik
Vurdert som nr. 38 av 51 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Amerikansk, Italiensk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Buffet, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

God pizza men utrolig dårlig service, satt i over 1 time, måtte selv spørre etter drikke. Skuffende.

Takk, Christina H

2024 av 102 anmeldelser

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Må si at skuffelsen er stor etter å ha bestilt vegansk pizza hos dere. Forventingene var store etter at jeg hadde spist en fantastisk Omph pizza på Nordstrand (take away) for noen dager siden. Skuffende!!! Lite fyll, sparte på tomatene og grønnsaker og "kjøtterstattingen", samt nesten ikke noe dressing på toppen. Den var tørr og vond, noe av det værste jeg har smakt!;Selvom vi er veganer setter vi pris på en gode matopplevelser. Pizzaen svarte ikke overhode til våre forventningene, vi kunne like gjerne kastet pengene ut av vinduet og spist papp. Dette var virkelig skuffende spesielt når vi vet hvor god den kan lages!

Takk, HegeHV
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Bestilte pizza margherita, smakte ikke som pizza overhode. Fantes ikke tomater, men en grøt av en rosa saus. Vond og dyrt i tillegg

Takk, feriefoto
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Betjeningen opplyste ikke om at de hadde en svært redusert meny før etter at vi hadde bestilt drikke.
Vi følte oss lurt.
Barnemenyen var sterkt krydret og Pizzaen var ikke bra!
Vi fikk opplyst at det ikke hadde tykk bunn så vi fikk tynn bunn og måtte betale for tykk bunn.
Betjeningen var ikke i rette hjørnet.
Dette blir vårt siste besøk på Peppes!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Askeland
Anmeldt 5. juli 2018

Bestilte fem store pizzaer med drikke og kunne hente dei 25 min etter. På grunn av VM tilbod kunne me ete oss mette 13 stykk (pluss litt til lunsj neste dag) for under 1000kr. Peppes leverer som vanleg!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Valdres80

Reisende som så på Peppes Pizza Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Peppes Pizza Larvik? Del dine erfaringer!