“Lite imponerende”

Peppes Pizza Larvik
Vurdert som nr. 37 av 46 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Amerikansk, Italiensk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Buffet, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 12. juli 2020

Lang ventetid. 1 time på mat.
Tom for is i brusen. Manglet tykk bunn til stor pizza.
Manglet dressing til hamburgeren. Fikk i stedet chilisaus som smakte majones. Tørr hamburger.
Spurte om maten smakte før vi rakk å smake på maten.
Måtte gå bort til kassa for å få betalt...

1  Takk, 443magnush

Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk kundeservice og nydelig mat hver eneste gang. Her får man alltid et smil om munnen og den beste maten i byen! Kan anbefale dette til alle aldersgrupper og mennesker.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, gustavosiilva20
Anmeldt 15. februar 2020

Blir nektet hvit saus på tykk bunn. Bestiller tynn bunn med hvit saus. 15 min senere finner de ut at de er tomme for tynn bunn. Får da hvit saus på tykk bunn. Får også feil bestilling på pizza da vi får maten.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 295simens
Anmeldt 17. september 2019

Kjæresten min og jeg skulle ut å kose oss og gikk på Peppes for å spise lasagne og pizza. Maten var god, men når vi var ferdig å spise «glemte» de oss. Vi ville bestille dessert, men de kommer ikke til bordet, de ryddet andre bord i steden, vi måtte selv gå til disken for å spørre om vi kunne få lov å bestille. Det var få kunder der siden det var en mandag. Dette er ikke første gangen vi opplever, det har vært sånn de fire siste gangene vi har vært der og nå går vi ikke tilbake.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Mathilde A
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Peppes pizza i Larvik en varm sommerkveld på ferie i byen. Restauranten ligger i idylliske omgivelser innerst i fjorden langs bryggen. Utsikten er flott og vi kunne sitte ute og spise. På tross av mange gjester fikk vi rask betjening og mat. Peppes leverer som alltid.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Erlend1973

Reisende som så på Peppes Pizza Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Peppes Pizza Larvik? Del dine erfaringer!