“Veldig lang ventetid dessverre!”
Anmeldelse av Peppes Pizza Larvik

Peppes Pizza Larvik
Vurdert som nr. 38 av 48 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Amerikansk, Italiensk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Buffet, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Men alt tok veldig lang tid. Lang ventetid på å få bestille, få drikke, få mat, få bestille dessert og på å få betale. En stor tålmodighetsprøve for små barn i sær

1  Takk, Ole1978

Anmeldt 12. mai 2021

Vi hadde bestilt bord for å feire voksenbursdag. Fikk det kjipeste bordet i hele lokalet, til tross for lite folk i restauranten. Følte oss oversett, fikk ikke kontakt da vi ønsket å bestille mer drikke, og senere dessert. Vi måtte be om at de ryddet det skitne/brukte av bordet da de kom med desserten. Desserten inneholdt en brownie som smakte veldig svidd, og som var uspiselig. Det eneste positive var at vi slapp å betale for desserten.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Tuvi21
Anmeldt 11. mai 2021

God cæsar salat, hyggelig betjening - opplæring pågikk og jeg har troen på at hun blir veldig flink. Takk for maten.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 20lailag
Anmeldt 21. februar 2021 via mobile enheter

Takeaway Calzone fra himmelen!
Denne nailet dere - for en fantastisk blanding av fullstekt ost og skinkemagi...

Dato for besøk: februar 2021
Takk, ElectraNorge
Anmeldt 2. januar 2021 via mobile enheter

Vi bestilte nachos til forett, noe vi har gjort på andre Peppes pizza restauranter. Men det var en rar opplevelse kan en si. En forventer varm chips m/ smelta ost, men på bordet blir det satt ei kald skål m/ kald nacho chips. Siden jeg hadde sagt fra at brus manglet kullsyre 2ganger å fikk til slutt flask med feil brus m/ sukker :( følte jeg det ble for mye klaging..Men det kan jo hende at i Larvik er Nachos chips kald forett Anbefaler å prøve den varm med ost. Pizza vi bestilte var god.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, sts652019

Reisende som så på Peppes Pizza Larvik, så også på

Larvik, Larvik kommune
Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Peppes Pizza Larvik? Del dine erfaringer!