“Dårlig opplevelse!”

Vurdert som nr. 42 av 59 Restauranter i Larvik
Prisklasse: kr 237 - kr 312
Kjøkken: Amerikansk, Italiensk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Buffet, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 5. juli 2023

Ventet 1 time på å få maten. Burgeren var tørr og med lite smak. Bestilte pommes frites, fikk båtpoteter. Servitører fremstår lite delikat, håret ned over hele ansiktet, tok seg til munnen og håret når de tok bestilling. Søla dressing på gulvet foran kassa, ble ikke tørket opp. Udelikat sted!

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Hedda E

Anmeldt 1. juli 2022 via mobile enheter

Bestilte to pizzaer, en til hver av oss. Fikk pizza som vi ikke hadde bestilt
Virker ikke som om betjeningen hadde kontroll

Dato for besøk: juni 2022
Takk, 567alfb
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Venter i 45 minutter på maten. Når den endelig kommer, er pizzaen kald. Selv om det er lite folk på jobb, skal ikke dette gå utover kunden, som tross alt betaler en del for en vare. Når servitør sier at de ikke kan gjøre noe med det, men slå av litt, er dette for dårlig. Maten burde blitt tatt ut og laget på nytt. Studentrabatt for to kalde pizzaer som ikke ble spist er for dårlig.

Takk, janfrodebrostigen
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Men alt tok veldig lang tid. Lang ventetid på å få bestille, få drikke, få mat, få bestille dessert og på å få betale. En stor tålmodighetsprøve for små barn i sær

1  Takk, Ole1978
Anmeldt 12. mai 2021

Vi hadde bestilt bord for å feire voksenbursdag. Fikk det kjipeste bordet i hele lokalet, til tross for lite folk i restauranten. Følte oss oversett, fikk ikke kontakt da vi ønsket å bestille mer drikke, og senere dessert. Vi måtte be om at de ryddet det skitne/brukte av bordet da de kom med desserten. Desserten inneholdt en brownie som smakte veldig svidd, og som var uspiselig. Det eneste positive var at vi slapp å betale for desserten.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Tuvi21

Reisende som så på Peppes Pizza Larvik, så også på

Har du vært i Peppes Pizza Larvik? Del dine erfaringer!