“Dårlig service”

Sanden Kafe & Bar
Vurdert som nr. 28 av 51 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Før vi kom ringte vi Sanden og spurte om de var oppe og at vi ville reservere et bord klokka fire. Da vi kom og skulle bestille mat, sa de at det ikke var åpent og var veldig sure. Men de måtte lage mat til oss da vi sa vi hadde ringt i forveien og bestilt bor. God mat, men utrolig dårlig service og sure ansatte.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, ingridosorum

Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vi stoppet innom Larvik og denne kafeen for å spise på veien mellom Oslo og Sørlandet. Det er greit å parkere i området og kafeen ligger i en ny og moderne del av byens sentrum. Ut av vinduene ser vi ut hele Larviksfjorden så omgivelsene er flotte.

Dette er en kafé og man bestiller maten i disken og så serveres den ved bordet. Kafeen hadde en variert hamburgermeny.Utover hamburgere, var det mindre å velge i.

Vi var godt fornøyd med maten. Prisen var grei, men bør ikke være høyere.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Erlend1973
Anmeldt 12. april 2018

Tenkte dette kunne være et fint sted før arrangement på Bølgen. Har du hvitvin? Dessverre bare rød...... ok. Har du en kaffe mocca, da? Kun svart kaffe. Pepsi Max? Dessverre. Har kun Farris nå. Jeg får varer på torsdager, skjønner du.
Første bud for å få solgt noe, er å ha noe å selge.........say no more........

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Geno65
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Et fint sted for enkel mat og godt drikke før man skal på en forestilling eller bare droppe innom for et glass. Kan anbefale husets burger, spesielt jalapeño med smøreost og cheddar. Mye smak og perfekt fries. Gode drinker har de også.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Travelling2you
Anmeldt 24. juli 2017

Bra mat i meget flotte omgivelser. Veldig behagelig sted. Topp service fra vekldig hyggelig betjening. Både servitører og bar leverer!. Egner seg meget bra for for å innta både lunsj og middag. Beste burger i byen .

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, janoven

Reisende som så på Sanden Kafe & Bar, så også på

Stavern, Larvik kommune

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Sanden Kafe & Bar? Del dine erfaringer!