“Ubrukelig service”

Sanden Kafe & Bar
Vurdert som nr. 28 av 48 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 23. juli 2021

Bestilte to kaffe som aldri kom. Venter 20 minutter og får ingen service. Stedet er langt fra fullt. Når man sier ifra får man ingen respons. Var også dum nok til å betale for kaffen up front. Gjør dere selv en tjeneste å unngå dette stedet. Servicen er forferdelig.

Takk, 495petterp

Anmeldt 9. mars 2021 via mobile enheter

Særdeles god cæsarsalat, og du vil få mye mat i salaten. Her det det perfekt å ta lunsj og ikke minst utepils om det sol!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Reisejente85_
Anmeldt 22. september 2020

Googlet "beste cæsarsalat i Larvik" og fikk opp Sanden som en klar nr. 1. Så da måtte den jo testes. Og den sto til forventningene! Nydelig salat, rikelig porsjon. Rolig "søndagsstemning" i lokalet. God service. Hyggelige ansatte.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, ninsve62
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Dårlig service, møtt av en gretten og uhøflig mannlig servitør. Kom dessverre aldri så langt som å spise, da vi ikke orket å være der.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Holtefjell
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Vi gikk fra kafeen i protest mot elendig service. En sur, frekk og uhjelpsom kelner som ødela vårt forsøk på et hyggelig kafé besøk . Selv når det ble påpekt var det ingen forståelse å finne. Sånn skal det ikke være og sånn får man ikke gjester til å komme tilbake. Skjerpings!

Dato for besøk: mai 2020
3  Takk, Storyteller823204

Reisende som så på Sanden Kafe & Bar, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Sanden Kafe & Bar? Del dine erfaringer!