“Dårlig service, rasisme”

Sanden Kafe & Bar
Vurdert som nr. 28 av 49 Restauranter i Larvik
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 11. september 2021

Det hele startet med at jeg og venninnen min ikke ble tatt i mot, eller ikke fikk sitteplass i restauranten. Vi tok initiativ for å spørre om meny, og fikk et uhyggelig respons om at vi måtte sette oss ned først. Mens vi satt og ventet ved et uvasket bord, merket vi at andre bord og gjester som kom etter oss ble prioritert ovenfor oss. Etter flere minutter med venting spurte vi om meny igjen, og da fikk vi svaret «Det kommer jo? Jeg må ta og vaske andre bord først.» med en uhyggelig tone. Vi følte oss nemlig lite velkommene. Det endte med at vi fikk et «stativ» meny som pleier og stå ved inngangen istedet for en ordentlig meny som vi så lå på baren. Dermed gikk jeg til disken for å si at jeg syns det var dårlig service og at vi ikke fikk ordentlig meny. Fikk dette svaret, «Da beklager jeg det, men vi har andre gjester som har kommer før dere som også må få service» Jeg og venninnen min er norske med et annet etnisk bakgrunn. Når vi så oss rundt merket vi at alle gjestene var norske, og følte at grunnen til at vi ble behandlet slik kanskje var fordi vi ikke så norske ut. Etter all denne respektløsheten valgte vi å dra derifra. Forferdelig opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Emgulka

Anmeldt 23. juli 2021

Bestilte to kaffe som aldri kom. Venter 20 minutter og får ingen service. Stedet er langt fra fullt. Når man sier ifra får man ingen respons. Var også dum nok til å betale for kaffen up front. Gjør dere selv en tjeneste å unngå dette stedet. Servicen er forferdelig.

Takk, 495petterp
Anmeldt 9. mars 2021 via mobile enheter

Særdeles god cæsarsalat, og du vil få mye mat i salaten. Her det det perfekt å ta lunsj og ikke minst utepils om det sol!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Reisejente85_
Anmeldt 22. september 2020

Googlet "beste cæsarsalat i Larvik" og fikk opp Sanden som en klar nr. 1. Så da måtte den jo testes. Og den sto til forventningene! Nydelig salat, rikelig porsjon. Rolig "søndagsstemning" i lokalet. God service. Hyggelige ansatte.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, ninsve62
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Dårlig service, møtt av en gretten og uhøflig mannlig servitør. Kom dessverre aldri så langt som å spise, da vi ikke orket å være der.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Holtefjell

Reisende som så på Sanden Kafe & Bar, så også på

Stavern, Larvik kommune

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Sanden Kafe & Bar? Del dine erfaringer!