Larvik bibliotek

Flott bibliotek med høy servicegrad Kopierer i både A4 og A3 Masse tilbud for store og snå ikke... les mer

Anmeldt 18. juni 2018
per860
Larvik, Norge
Super service

Alltid god hjelp å få. Både når vi har spesifikke ønsker og når vi søker god bok-anbefalinger... les mer

Anmeldt 15. august 2017
711maritk
Larvik, Norge

Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Flott bibliotek med høy servicegrad
Kopierer i både A4 og A3
Masse tilbud for store og snå ikke minst på lydbok

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, per860
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Et sted man kan sitte p lese bøker eller om man vi låne bøker man kan ta med hjem
. Perfekt får familier som ikke vil kjøpe mye bøker å bare låne

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, snodigetinal
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Alltid god hjelp å få.
Både når vi har spesifikke ønsker og når vi søker god bok-anbefalinger.
Lett å parkere og enkelt å finne!

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, 711maritk
Anmeldt 19. desember 2016

Her får man hjelp til det meste. Hvis ikke køene er lange, så får du bistand langt utenom det man bør kunne forvente. Bøker er bøker, og internett har de der og. Til og med gammeldags MicroFilm med avisutgaver etc.

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, HiKiDi
Anmeldt 15. mars 2016

Et rolig og trivelig sted å avlegge et besøk. Alltid blide og imøtekommende ansatte. Rolig og avslappende miljø. Fint for barn og barnebarn. Ligger sentralt i Larvik. Rullestolvennlig, lett å komme inn og ut. Gode parkeringsmuligheter.

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, Jonsmyr