“Venninnemiddag”
Anmeldelse av O'Learys Kolbotn

O'Learys Kolbotn
Vurdert som nr. 7 av 8 Restauranter i Kolbotn
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

God Mat, og God Service. Fine lokaler, og OK uteservering.....
Litt kjedelig med TV skjermer overalt i lokalene.
Uansett om du er interressert eller ikke i sport
som blir sendt, så har du en TV skjerm som er
så nære at du MÅ bare SE? Forstår at det er et
fint sted å gå hvis du ønsker å se sport, men
skulle vært mulig å slå tv’n av separat, hvis
man ikke ønsket å se?

Takk, Koseklumpen

Anmeldt 4. november 2018

Har vært der 3 ganger og maten har vært veldig god alle gangene, og står i forhold til prisen. Synes inventaret og atmosfæren er god. Håper mange bruker denne restauranten slik at den forblir på Kolbotn, dette er et veldig bra tilbud til oss i nærområdet, samt for de som er på besøk.

Takk, trommetrond
Anmeldt 14. oktober 2018

Var med venner, og fikk tildelt bord. Det tok opptil 15 minutter før servitøren kom til oss (selv om det kun var 8 kunder i resturanten. Fikk da omsider bestilt burger. Det tok igjen noe tid før maten kom på bordet.
Burgeren var grei med ikke mer.
Kommer ikke igjen

1  Takk, torunnf813
Anmeldt 8. oktober 2018

Besøkte en tidlig ettermiddag, vi var to voksne og en fireåring. Hyggelig servitør og omgivelser. Vi fikk god mat, bra utvalg på menyen. Mye å velge i barnemenyen også. Alt falt i smak.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Ellen S
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Stedet har «alt» interiørmessig, men mangler også «alt» det andre vi som gjester ønsker oss.

Det startet ved baren. Tre ansatte går rundt, men ingen ser deg som kunde. Vi sto 15 min i baren og forsøkte å oppnå kontakt. Jeg er utdannet servitør/bartender, og fant fort ut at her har de ansatt ufaglærte. Det skal forøvrig ikke fagskole til for å ivareta kunden bedre enn det vi erfarte.

Den ene ansatte gikk ut av lokalet, den andre ryddet og den tredje oppdaget oss, akkurat i det jeg hadde bestemt meg for å gi opp å gå på Kullebunden Spiseri. Bestilte likevel et glass hvitvin, som var det minste innholdet jeg har fått servert, til kr:145.-

Det er helt klart ikke et sted vi ønsker å besøke igjen. Dessverre.... for jeg så virkelig frem til å besøke O’Learys.

Fokuser på kundeservice, , invester i opplæring av de ansette og la de ledes av en person med erfaring fra restaurantbransjen. Det er et fag !!!og det må ikke degraderes til det vi opplevde.

6  Takk, HelenR2019

Reisende som så på O'Learys Kolbotn, så også på

Har du vært i O'Learys Kolbotn? Del dine erfaringer!