“Improvement ”
Anmeldelse av O'Learys Kolbotn

O'Learys Kolbotn
Vurdert som nr. 7 av 8 Restauranter i Kolbotn
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Dette var vårt andre besøk, det første rett etter åpningen og som var en skuffelse. Vi synes fremdeles det er stive priser feks godt over 300nok for 200g indrefilet! Vi valget derfor Fajitas til ca 180. Det var plenty mat og retten var virkelig god. Servicen var rask og vennlig..

1  Takk, Ole-Asker

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

God Mat, og God Service. Fine lokaler, og OK uteservering.....
Litt kjedelig med TV skjermer overalt i lokalene.
Uansett om du er interressert eller ikke i sport
som blir sendt, så har du en TV skjerm som er
så nære at du MÅ bare SE? Forstår at det er et
fint sted å gå hvis du ønsker å se sport, men
skulle vært mulig å slå tv’n av separat, hvis
man ikke ønsket å se?

Takk, Koseklumpen
Anmeldt 4. november 2018

Har vært der 3 ganger og maten har vært veldig god alle gangene, og står i forhold til prisen. Synes inventaret og atmosfæren er god. Håper mange bruker denne restauranten slik at den forblir på Kolbotn, dette er et veldig bra tilbud til oss i nærområdet, samt for de som er på besøk.

Takk, trommetrond
Anmeldt 14. oktober 2018

Var med venner, og fikk tildelt bord. Det tok opptil 15 minutter før servitøren kom til oss (selv om det kun var 8 kunder i resturanten. Fikk da omsider bestilt burger. Det tok igjen noe tid før maten kom på bordet.
Burgeren var grei med ikke mer.
Kommer ikke igjen

1  Takk, torunnf813
Anmeldt 8. oktober 2018

Besøkte en tidlig ettermiddag, vi var to voksne og en fireåring. Hyggelig servitør og omgivelser. Vi fikk god mat, bra utvalg på menyen. Mye å velge i barnemenyen også. Alt falt i smak.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Ellen S

Reisende som så på O'Learys Kolbotn, så også på

Har du vært i O'Learys Kolbotn? Del dine erfaringer!