“Burger etter film!”
Anmeldelse av O'Learys Kolbotn

O'Learys Kolbotn
Vurdert som nr. 7 av 7 Restauranter i Kolbotn
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Dette ble mitt første møte med etablissementet på Kolbotn etter kino på Kolben.
Lite mennesker i en ellers travel jul.
Vi ble ikke rent ned av servitører for å ta bestilling på mat, men de kom når vitydelig ga oss til kjenne for å være klare.
Det ble «burgerkveld» på familien, jeg med blue cheese.
Burgerene var det ikke noe å si på, men serveringspersonalet MÅ sørge for å være «tilstede», om ikke blir dette mitt første og siste besøk.

Takk, SveBra

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Standard sportsbar med god plass og bra lokasjon. Servicenivået er greit, men det anbefales å selv holde orden på hva som er bestilt. Maten er midt på treet. Bra utvalg av øl. Tv'er overalt, men igjen bare som forventet av en sportsbar.
Sjekk at du har dekning på kortet før du tar turen. Det er overraskende, på grensen til sjokkerende dyrt.

Takk, 244johann
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Dette var vårt andre besøk, det første rett etter åpningen og som var en skuffelse. Vi synes fremdeles det er stive priser feks godt over 300nok for 200g indrefilet! Vi valget derfor Fajitas til ca 180. Det var plenty mat og retten var virkelig god. Servicen var rask og vennlig..

2  Takk, Ole-Asker
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

God Mat, og God Service. Fine lokaler, og OK uteservering.....
Litt kjedelig med TV skjermer overalt i lokalene.
Uansett om du er interressert eller ikke i sport
som blir sendt, så har du en TV skjerm som er
så nære at du MÅ bare SE? Forstår at det er et
fint sted å gå hvis du ønsker å se sport, men
skulle vært mulig å slå tv’n av separat, hvis
man ikke ønsket å se?

Takk, Koseklumpen
Anmeldt 4. november 2018

Har vært der 3 ganger og maten har vært veldig god alle gangene, og står i forhold til prisen. Synes inventaret og atmosfæren er god. Håper mange bruker denne restauranten slik at den forblir på Kolbotn, dette er et veldig bra tilbud til oss i nærområdet, samt for de som er på besøk.

Takk, trommetrond

Reisende som så på O'Learys Kolbotn, så også på

Har du vært i O'Learys Kolbotn? Del dine erfaringer!