“God mat, slækk service!”
Anmeldelse av O'Learys Kolbotn

O'Learys Kolbotn
Vurdert som nr. 7 av 7 Restauranter i Kolbotn
Anmeldt 16. januar 2019

Nå har vi vel vært her sikkert 10-15 ganger for å spise. Og det samme skjer hver gang: man får hjelp med en gang man kommer; meny og drikke osv. Men så stopper det. Skal man betale, ha mer mat, påfyll av drikke...ja, så har vi hver gang måttet jobbe for å få kontakt med noen. En gang var vi 15 stk kl 17 en lørdag det var veldig stille. Vi fikk alle første runde men etter det var det INGEN som passet på bordet vårt. Vi vinket og vinket på kelnere, de sto for det meste å pratet ved inngangen til kjøkkenet UTEN å løfte blikket mot oss en eneste gang. Til slutt måtte en i følget gå bort å høre om det var mulig å få litt mer å drikke? Dere må huske på at det er utrolig viktig for oss som kunder å bli sett og fulgt opp. Vi kommer tilbake hit uansett fordi vi trives her og liker konseptet og maten. Men kanskje en ide å ta en runde på dette internt. Det er litt trist fordi jeg har hørt mange si det samme. Da vi var her på lørdag var det så vidt vi fikk betalt og gitt litt tips men da måtte vi vente i det vide og det brede før det kom en kelner å tok imot penger. Kjedelig. Den ene i følget tok oppgaven med å betale og de andre gikk bare i forveien ut, det ble så lenge å sitte å vente.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Trollmor

Anmeldt 12. januar 2019

Hvis du liker å være fullstendig omringet av TVer, er dette stedet for deg. Jeg kunne se på 14 fra der jeg satt. Maten der god, betjeningen hyggelig. Prisene er vel helt greie.

Takk, Arne R
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Dette ble mitt første møte med etablissementet på Kolbotn etter kino på Kolben.
Lite mennesker i en ellers travel jul.
Vi ble ikke rent ned av servitører for å ta bestilling på mat, men de kom når vitydelig ga oss til kjenne for å være klare.
Det ble «burgerkveld» på familien, jeg med blue cheese.
Burgerene var det ikke noe å si på, men serveringspersonalet MÅ sørge for å være «tilstede», om ikke blir dette mitt første og siste besøk.

Takk, SveBra
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Standard sportsbar med god plass og bra lokasjon. Servicenivået er greit, men det anbefales å selv holde orden på hva som er bestilt. Maten er midt på treet. Bra utvalg av øl. Tv'er overalt, men igjen bare som forventet av en sportsbar.
Sjekk at du har dekning på kortet før du tar turen. Det er overraskende, på grensen til sjokkerende dyrt.

Takk, 244johann
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Dette var vårt andre besøk, det første rett etter åpningen og som var en skuffelse. Vi synes fremdeles det er stive priser feks godt over 300nok for 200g indrefilet! Vi valget derfor Fajitas til ca 180. Det var plenty mat og retten var virkelig god. Servicen var rask og vennlig..

2  Takk, Ole-Asker

Reisende som så på O'Learys Kolbotn, så også på

Har du vært i O'Learys Kolbotn? Del dine erfaringer!