“Flott tilrettelegging, fantastisk mat og hyggelig personell”

Gamle Tårnhuset restaurant
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Kolbotn
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Maten vi lager baserer seg på det nordiske kjøkken og dets råvarer, med inspirasjon fra det moderne så vel som det tradisjonelle og hjemlige. Vi fremhever årstidene ved å servere friske kortreiste råvarer hentet fra vårt eget land og gode naboer
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Midt mellom betong, glass og metall ligger et verneverdig hus som inneholder Gamle Tårnhuset restaurant. En liten perle gjemt noen minutter fra Oslos grense.

Har vært her ved to anledninger, en middag med familien for å si farvel til noen som skulle reise ut på tur for lenger tid. Dette ble det ikke sagt noe om ved bordbestilling, men vi fikk en flott opplevelse og hovedpersonen fikk en flott overraskelse av personalet.

Andre gang var et større selskap. Da var alt lagt til rette, og de som arrangerte den fikk pynte bordet selv og ta med kaken selv, slik at kostnaden ble holdt nede. "Bursdagsbarnet" fikk en flott oppmerksomhet fra personalet h*n også.

Ved selskapet så var det avtalt at vi kunne velge mellom 2 retter (annet om det var allergi).

Menyen består av få, men gode retter. Spennende kombinasjoner. Maten ble servert med passe mellomrom mellom rettene.

Personalet fulgte opp på en diskré, men profesjonell måte ved påfyll av drikke og forespørsler.

Hele stedet er også tilrettelagt for rullestol, noe jeg anser som et stort pluss. Men fint om man sier i fra ved bordbestilling.

Takk, NinaOlia
Frankofil_9, Owner på Gamle Tårnhuset restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og for at du delte det her på TripAdvisor. Hjertelig velkommen tilbake til oss også ved neste anledning.

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Spiste nydelig mat. Store gode porsjoner. Bra vinvalg til maten. Hyggelig betjening Ventet litt lenge på å få betalt.

1  Takk, Jørn-Thomas G
Frankofil_9, Owner på Gamle Tårnhuset restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og for at du delte der her på TripAdvisor. Velkommen tilbake til oss også ved neste anledning.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Spiste middag her en lørdag kveld, og det var vel verdt pengene. Stedet var sjarmerende og de ansatte ga ekstremt god service fra vi kom inn døra til vi dro. Alltid vennlig tilstedeværende uten å virke påtrengende - uten unntak! Maten var veldig god. Jeg spiste hjort - mør og akkurat passe stekt - med blant annet kveder, noe som var nytt for meg. Jeg var noe skeptisk til desserten (brunostmousse - gøy å prøve noe nytt), men den viste seg å være veldig god. Alt i alt var det en god opplevelse.

Takk, Irenenm

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og for at du delte det her på TripAdvisor! Velkommen tilbake til oss også ved neste anledning.

Anmeldt 6. november 2018

Nydelig mat, herlig betjening, en av Akershus beste, bygget er skjevt og verneverdig
Kortreist råvarer, virkelig verdt ett besøk

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Mette N
Frankofil_9, General Manager på Gamle Tårnhuset restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og at du delte det med TripAdvisor! Velkommen tilbake til oss også ved neste anledning.

Anmeldt 11. oktober 2018

Vi var der en ettermiddag midt i uken, og det var mange gjester der. Hyggelig velkomst og utmerket service! Mange flotte detaljer som vann med en gang vi satte oss til bords, tannpirker uten å spørre om det og godt brød. Nydelig anrettede tallerkner med velsmakende mat. Vi prøvde dagens suppe som var fisk- og skalldyrsuppe, og vi spiste elg og breiflabb til hovedrett som var av høy kvalitet og med litt annerledes tilbehør enn vanlig. Anbefaler sterkt dette stedet som jeg gjerne vil besøke igjen!

Takk, Ingeborg56
Frankofil_9, General Manager på Gamle Tårnhuset restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og for at du delte det her på TripAdvisor. Velkommen tilbake til oss også ved neste anledning.

Reisende som så på Gamle Tårnhuset restaurant, så også på

Har du vært i Gamle Tårnhuset restaurant? Del dine erfaringer!