“Verdt en tur til Kolbotn! ”

Gamle Tårnhuset restaurant
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Kolbotn
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Maten vi lager baserer seg på det nordiske kjøkken og dets råvarer, med inspirasjon fra det moderne så vel som det tradisjonelle og hjemlige. Vi fremhever årstidene ved å servere friske kortreiste råvarer hentet fra vårt eget land og gode naboer
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

En tilfeldighet brakte oss til Kolbotn og Gamle Tårnhuset restaurant en onsdags ettermiddag.
Skjelden har vi blitt mer positivt overrasket.
Bare en halvtime fra Tigerstaden ligger det en perle av en restaurant. Servicen og maten er av topp kvalitet hvor lokale råvarer er vakkert presentert.
Vi måtte lese på deres hjemmeside når vi kom hjem om hvem som var drivere.
Skjønte raskt det var kvalitet i alle ledd når Helene Jahren var en av dem. Husker henne godt fra Stattholdergaarden Krostue i Oslo. En meget hyggelig og dyktig person.
Når restauranten ligger bare 30 minutter med tog fra Oslo S så hvorfor ikke ta turen. Det er verdt det!!!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, tronderikm2019
Frankofil_9, General Manager på Gamle Tårnhuset restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2020

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og for at du delte det på TripAdvisor. Velkommen tilbake til oss også ved neste anledning.

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

15 Juni er en dato vi alltid er her, men i år er det en mandag, og stengt, så søndag 14 ble erstatning. Herlig varmt ute, men ledige plasser kun i stekende sol, så vi satt oss inne.
Som alltid herlig velkomst, drikke med husets hvite og Cremant rask på plass.
Fylte ravioli og grønn asparges til forrett, og her var det kjøkkenet bommet i dag. Oversikter ravioli ble sendt ut og inn kom ytterligere en asparges.
Så ble det en god saltbakte villkveite og byggotto.
Alt lirket ned sammen med en Aborino
Mye god mat her , så saltbruken var vel en glipp, regner vi med

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, safetyguide1
Frankofil_9, General Manager på Gamle Tårnhuset restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2020

Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding og for at du delte det med TripAdvisor. Velkommen tilbake til oss også ved neste anledning

Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Vi var 4 stk som spiser et utmerkede måltid, tre retter med en god vin, nydelig mat IG meget god service, her kommer vi tilbake

Takk, john_C5877BT
Frankofil_9, General Manager på Gamle Tårnhuset restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2020

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og for at du delte det med TripAdvisor. Velkommen tilbake til oss også ved neste anledning.

Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Veldig bra restaurant, de som jobber der har en ypperlig service og god kunnskap om viner som er tilfredsstillende. Maten er sykt digg! Vil absolutt anbefale alle en tur innom Gamle Tårnhuset Restaurant!

Takk, Eppe123

Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Dagens besøk på morsdag legger seg inn i rekken av mange besøk, men i dag tror jeg det gikk noe fort i starten. Menyer kom, og noen av oss fikk bestilt drikke, men ikke alle. Nå har vi næringsvett, så det gikk bra, men dette er jeg ikke vant til her....
Herlig mat rundt bordet med blåskjell og pasta til de aller minste, vi andre koste oss med pannestekt skrei, elg og andre godsaker.
Med litt Sancerre og rødt i glasset, ble det raskt også dessert med kaffe.
Serveringen tok seg opp ettersom måltidet skred frem, men jeg håper vi er på «standard» når jeg snart kommer tilbake.

2  Takk, safetyguide1

Takk for tilbakemelding og for at du delte det med TripAdvisor. Heldigvis hadde vi endelig en travel søndag og glad dere etterhvert fikk en god opplevelse. Velkommen tilbake til oss også ved neste anledning.

Reisende som så på Gamle Tårnhuset restaurant, så også på

Har du vært i Gamle Tårnhuset restaurant? Del dine erfaringer!