“Skuffende og dyrt”

Gamle Tårnhuset restaurant
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Kolbotn
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Maten vi lager baserer seg på det nordiske kjøkken og dets råvarer, med inspirasjon fra det moderne så vel som det tradisjonelle og hjemlige. Vi fremhever årstidene ved å servere friske kortreiste råvarer hentet fra vårt eget land og gode naboer
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Desverre ikke en god opplevelse denne gang. Bestilte skagenrøre vi har spist før og denne har alltid vært god. Denne gang ikke i nærheten smaksmessig og porsjonen var mindre enn tidligere.
Dessert: bestilte is/sorbet som bestod av av to små kuler + kaffe. Pris for dessert / kaffe for 2 personer kom på 430,- . I tillegg var kaffen besk.
Totalt kom måltidet på ca 930 kroner. Dyrt for lite og ikke et godt måltid. (Skriver denne anmeldelsen for min mor som besøkte restauranten. )

Takk, R2846AOlarsf
Frankofil_9, General Manager på Gamle Tårnhuset restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Hei og takk for konstruktiv tilbakemelding og for at du delte det med TripAdvisor. Vi prøver hele tiden å være på topp men dessverre klarer vi ikke alltid det. Jeg håper du gav beskjed til servitøren under måltidet slik at vår ansatte kunne prøve å rette opp i din opplevelse. Vi håper at du gir oss en ny sjanse til å gi dere en bedre opplevelse.

Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Herlig å være tilbake etter lang tid, og vi ble sittende ute i det nydelige solskinnet.
Topp service som alltid, og nydelig mat med hvit asparges, piggvar og så avslutning med sitronterte.
Litt smalere meny enn tidligere, men det ble sagt at den var på vei til å bli utvidet.
Tilbehør ble en god Sancerre og avlyttende kaffe.
Tilbake om kun 5 dager, og jeg anbefaler deg å bestille bord.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, SveBra
Frankofil_9, General Manager på Gamle Tårnhuset restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, alltid trivelig å ha dere på besøk!

Anmeldt 8. mars 2021 via mobile enheter

Endelig tilbake etter laaaang ventetid, men hvor lenge varer det nå?
Herlig lunsj på lørdag kl 23.00 etter Bondens marked.
3x husmann og Cæsar med en herlig Korrell Spatburgunder.
Vi er tilbake til middag om 12 dager om vi slipper inn.....

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, SveBra
Frankofil_9, General Manager på Gamle Tårnhuset restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding og for at du delte med TripAdvisor. Alltid velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 20. februar 2021 via mobile enheter

Min kone og jeg besøkte restauranten igjen. Vi har vært her mange ganger før. Vi spiste hjort ytrefilet. Fantastisk tilberedt og smaker som harmonerte godt. Med vinen Lalama til ble dette fullkomment. Vi kommer selvfølgelig tilbake

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, joningvel

Takk for hyggelig tilbakemelding og for at du delte det her på TripAdvisor. Alltid velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 8. november 2020 via mobile enheter

I dag var det et besøk på Tårnhuset, og det var en stund siden sist.
Etter noen små «humper i veien» ved de siste besøk var dagen i dag veldig bra.
Flott elg og lammeskank og det smakte godt med en Crozes- Hermitage Graillot 2017.
Om regler og åpning tillater er vi tilbake for å smake på julematen som kommer fra 10 Nov

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, SveBra

Reisende som så på Gamle Tårnhuset restaurant, så også på

Har du vært i Gamle Tårnhuset restaurant? Del dine erfaringer!