Expedia.comUSD 112
Trip.comUSD 112
Orbitz.comUSD 112
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Har bodd her med jevne mellomrom i jobbsammenheng. De har tidligere stadig drevet å pusset opp, noe som nok har vært nødvendig. Nå fremstår endelig hotellet veldig bra. Resepsjon og bar er smakfullt innredet og rommene er helt ok med det man trenger. Et kraftig pluss for tv-ene som har mirror link og mange fiffige funksjoner. Frokosten er god og blir servert i en hyggelig restaurant. Alt i alt synes jeg både service og selve hotellet har blitt ytterligere forbedret den siste tiden. Hotellet ligger litt utenfor allfarvei, men nærme Tusenfryd og med kort vei til bussforbindelse til Oslo (ca 15-20min reise ) Først og fremst et hotell for konferanser og jobbreiser.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, TommyL755
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel Entry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Hei TommyL755.

Vi hopper i taket av å høre at du er liker jobben vi har gjort, da føles hele oppussingen verdt det! Vi gleder oss over at du nøt frokosten hos oss. Takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, vi håper vi sees igjen!

Vennlig hilsen
Ina Knutsen
Markedskoordinator, Quality Hotel Entry

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Sjeldent opplevd så dårlig service og sjuskete hotell. I matsalen var stolene skitne og man hadde satt frem en boks med smør som alle stakk knivene i, rett og slett uspiselig.
Opplevde også at baren stengte veldig tidlig. Her må det en oppussing til. Slite møkkete tepper i trappene ned fra rommene.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, ronnyj702
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet fremstår litt delt for å si det sånn. Rommet vi lå på hadde gamle tepper på gulv og vi følte det var litt dårlig lukt på rommet. Ellers OK rom. Hotellet generelt overrasket litt positivt etter oppussing. Frokosten synes vi var bra. Service var også bra og vi ble hele tiden møtt med et smil.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Norw50
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med å ha avhold konfirmasjon på hotellet. God service hele veien og en spesiell takk til hun som fulgte opp vårt selskap under bespisningen. Nydelig mat og fine lokaler. Mat til over kan tas med hjem hvis emballasje medbringes. Kan også anbefale å bestille kaker gjennom hotellet. Deilig marsipankake og seig kransekake. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, reisende2012
Ina Therese V, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel Entry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det gjør oss varme i hjertet å høre at dere koste dere på deres store dag; og gratulerer til konfirmanten! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe vi kan gjøre for dere i fremtiden!

Med vennlig hilsen
Ina Therese Vistung Knutsen
Marketing & Communications Coordinator

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Ringte til resepsjonen da ett av våre to rom ikke hadde fungerende TV. En stresset og sår dame svarte at det var mange konfirmasjons-gjester og at vi visstnok hadde fått sjekke inn litt før tida. Hun svarte på en måte som at jeg da selvfølgelig ikke hadde krav på noe service. Men at de skulle sende vaktmesteren. Over en time senere ringte vi og så at ingenting hadde skjedd sam at vi ikke hadde fått dyner som var bestilt. Nok en time senere kom den samme resepsjonsdama opp for å sjekke Tv'en selv - vaktmesteren hadde visst ikke tid... Hun klarte ikke å fikse Tv'en, men så at de skulle snakke om dette, og ev bytte rom. Etter dette hørte vi ingenting.
Om hotellet forøvrig var ok, så er det ikke det vi husker, pga slett service

Dato for oppholdet: september 2018
3  Takk, OAFNorway