Trip.com
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Booking.comUSD 145
eDreamsUSD 145
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

God frokost nærme Oslo og kort vei til hovedveien norover og sørover.
God service. Hyggelige personal.
Er nå 2 år siden jeg var her sist men man ser forsatt at de ikke er ferdige og pusse opp?
Det er for dårlig

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, p_laasold_
bergstendan, Daglig leder på Quality Hotel Entry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Hej Pål!

Tack för din återkoppling och feedback till oss. Det sätter vi stor pris på. Kul att du gillade vår härliga frukost!
Vi påbörjade en stor renovering av hotellet för två år sedan, det stämmer. Vi är i slutfasen med att byta ut våra hissar nu, så vi är snart färdiga! Beklagar om det var något som påverkade dig.

Du är varmt välkommen tillbaka till oss, då ska vi se till att vara färdiga!

Med vänliga hälsningar,
Dan Bergstén, Acting General Manager

Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Vi var en gruppe som var der på jobbreise og hadde i tillegg booket lokale til våre møter. Med sånn dagpakke med snaks osv, ingen gir noen informasjon om hvor vi finner dette...vi fant det selv på slutten av dagen.
Lunsjen var ok, MEN når vi kommer til middag var så si ALLE fat tomme. Det lå 5 blåskjell på en tallerken og litt oppskjærte tomater i en bolle. Ikke noe potetsalat, ikke noe eggerøre, ikke engang en brødskive...det var rett og slett tomt.
Ikke noen ting igjen....han stakkars mannen som jobbet på kjøkkenet var så fortvilet og var nesten på gråten...han kunne varme noen ribbebiter sa han...
Jeg har BETALT for buffe og da skal jeg vil ikke bare få en ribbe bit eller to.

Jeg måtte reise tidlig søndag morgen og fikk ikke snakket med resepsjonen som jeg hadde planlagt.
Ekstremt dårlige servicen ble gitt denne helgen, virker som mange av de ansatte var dritt lei sine kunder.
De må sende ansatte på kurs.
De har nå mistet 50-60 overnattende som alle gav beskjed om at de vil bo på
Thon Hotell Ski, ved neste års Kolbotn Cup.
Så her må dere nok steppe opp servicen slik at dere kan få tilbake kundene deres.

Neste år er nok toget gått da vi ALLE var enige om en ting, vi blir ikke her neste år.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Annebella120
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Bestilte 1 natt ifm arrangement i nærheten. Syns dette hotellet er bra. Det er rent og pent. Rommene er ok. Veldig gode senger og dyner. Tom putene var bra når vi fikk en til. Det og sove godt er viktig på et hotell. Frokosten var veldig bra. Stort utvalg. I alt en veldig positiv opplevelse. God valuta for pengene!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Koltrip
QualityHotel-Ina, Marketing & Communications Coordinator på Quality Hotel Entry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2019

Hei Koltrip, og tusen takk for din trivelige tilbakemelding. Utrolig hyggelig å lese at frokosten vår kunne gi dere en god start på dagen etter en god natts søvn. Håper vi får gleden av å ønske deg hjertelig velkommen igjen, vi gleder oss. :)

Vennlig hilsen
Ina, Quality Hotel Entry

Anmeldt 19. september 2019

Vi var alle klare for to dager trening i presentasjonsteknikk på jobben, til sammen var vi 15 personer. Det første som møter oss er en ganske fraværende resepsjonist, men det gikk jo greit etter hvert. På vei til kursrommet møter vi en serdeles hyggelig og 100% profesjonell kurs & konferansevert. Jeg har vært på dette hotellet tidligere, og har aldri møtt en bedre konferansevert, på noe hotell i Norge. Serviceinnstilt og "på", og jeg tror at han har øyer i nakken. Har får med seg alle våre behov, på en diskret og lun måte. Her er det mye å lære av andre som er i dette faget! (Kanskje han kan brukes til å lære opp andre med samme jobb i kjeden?)
For en kursdeltaker er kursrommet, lunsj og middag alltid et viktig poeng! Kursrommet fungerte veldig bra, lunsjen var gjennomsnittlig, middagen grei.
Hotellrommet var rent og fungerte helt greit.
Quality Hotel Entry er et bra, gjennomsnittlig hotell, med bransjens desidert beste kurs og koferansevert!

Dato for oppholdet: august 2019
4  Takk, 992eirikp

Hei 992eirikp, og tusen takk for din tilbakemelding. Det er utrolig hyggelig å lese at vår fantastiske servicehelt, Egil, har gjort så inntrykk. Og vi er helt enige, vi har definitivt bransjens beste kurs og konferansevert! Dine varme ord har jeg delt, med hei og jubel fra kollegaene mine. :)

Vi jobber stadig for å bli bedre, og vi vil se på hvordan vi kan piffe opp måltidene enda mer, så vi kan sikre et perfekt opphold i fremtiden. Håper vi får gleden av å ønske deg hjertelig velkommen igjen. :)

Vennlig hilsen
Ina, Quality Hotel Entry

Anmeldt 25. juli 2019

Oppgradering på ekstrasenger! Vi var 3 stk på et rom der vi fikk en ekstraseng. Senga var utrolig knirkete, og vi fant ut at plankene var teipet fast og knyttet med poser..
Reagerte også på en ansatt som ikke var imøtekommende, og vi fikk lite informasjon når vi sjekket inn.
Ellers var oppholdet bra, god frokost, flere hyggelige ansatte, og et koselig hotell til en billig penge for familier som skal på tusenfryd. Kjekt med gratis parkering!

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, venyjo
Malin P, General Manager på Quality Hotel Entry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2019

Hei och takk för din review!
Det var trist å höra att sengen ikke var bra, jag hoppas att receptionen fick information så att ni fick den utbytt på momangen. Vi önskar alltid att blir bättre så jag tackar för er feedback och är glad att se att ni hade ett fint oppehold hos oss :)
Önskar er en fortsatt fin sommar och ni är varmt välkomna tillbaka till oss igen!
Med vänliga hälsningar,
Malin Pettersson, General Manager