TripadvisorUSD 114
Orbitz.com
Travelocity
Priceline
Anmeldt 26. juli 2021

Hotellet er en liten oase midt i et veikryss. Fin hage og uteservering i det varme været. Et godt sted å søke tilflukt etter en lang dag på sykkelsetet. God service, greie rom, dog med støy fra lufteanleggene på denne en av disse nettene da vinduet måtte stå på fullt gap. God mat i restauranten og grei frokost. Som andre hotell er også dette overpriset denne sommeren.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, KingKEB
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bra beliggenhet, men elendig renhold.

Ved ankomst var det strålende sol og ca.28 grader ute. Inne på rommet var temperaturen det samme selv med et frittstående aircondition. Hva det gjorde der er et godt spørsmål for romtemperaturen ble aldri lavere enn 27 grader!! Det var som å komme inn i ei badstue og nattesøvnen ble naturlig nok deretter...
Selve rommet var stort, men veldig (!!) møkkete. Matrester på nattbordet, støv overalt og brukte gamle brusflasker i kjøleskapet. Med tanke på den pågående pandemien overasket det veldig hvor lite det var tatt hensyn til under frokosten. Å stå å skjære opp brød selv uten håndsprit i nærheten er vel ikke akkurat coronavennlig...

Personalet derimot var veldig hyggelig og behjelpelige og beliggenheten er bra. Vi valgte hotellet med tanke på et besøk i Tusenfryd og angrer ikke på det. Men renholdet, DET må de skjærpe seg på.

Takk, Y2975MBanitaj
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Det begynte med at vi måtte sitte å vente til rommet var ferdig vasket. Rommet var fint, gode senger, puter og dyne. Badet var passe stort. Men det ble veldig varmt på rommet og visst du hadde vinduet åpent hørte du bråket fra motorveien hele tiden. Ikke mye søvn den natten. Vil anbefale og be om rom på baksiden. Middagen kunne du velge mellom en kjøtt eller en fiskerett eller dagens. Du kan også få pizza, burgere og salat. Valgte dagens og syntes den var litt tam,men ok. Når det ble kveld og vi ville kose oss med en øl måtte det gjøres før 21.30 for da var det stengt! Syntes det er litt tidlig på en fin sommerkveld. Frokosten neste morgen besto av masse forskjellig varmmat, pålegg og frukt. Ble noe skuffet da det kun var en baconskive oppå hvert egg, ikke noe annet bacon å få.
Betjeningen var hyggelige og oppmerksomme. Det er også en park der hvor barna kan lege seg.

Romtips: Be om rom på baksiden.
Takk, Inger E
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Søt og hyggelig betjening men maten var kjedelig.
Snitter som man selv skulle hente på buffet var ferdigskårne toastbrød av den enkleste typen. Tørr, kornete eggerøre under en liten skive laks, tomat som smakte av sild på grå roastbeef, små reker fra lake. Små kjøttkaker? uten pynt.
Verdens minste stykke kringle fra en produsent som leverer til de store kjedene? Ikke hjemmebakt!

Romtips: Spesifiser hva som ønskes. Maten fra forrige århundre er gått ut på dato.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Kirstenkr
Anmeldt 17. juni 2021

Bodde en natt på hotellet her. Ble møtt av en hyggelig medarbeider i respesjoen som gjorde et svært godt førsteinntrykk. Innsjekkingen gikk smidig og enkelt.

Fikk et rom på baksiden av hotellet. Det var stille og rolig hvor man kunne sove med vinduet åpent, og høre fuglekvitter på morgenen. I tillegg slipper man "varme" rom da solen ikke står på denne siden av hotellet. Rommet var fint oppusset og opplevdes som innbydene.

Spiste ikke middag på hotellet, men frokosten var av bra karakter. Her var Covid-19 restriksjonene godt ivaretatt og man fikk god informasjon. Fine sitteområde inne, men det beste var at det er en hage/stor grøntområde på baksiden av hotellet. Her har man muligheten til å sitte ute.

Godt med parkering og EL-billading finnes. Det fine nå er at veien er lagt om slik at det nå er enkel avkjøring til hotellet når du kommer fra Oslo.

Romtips: Velg rom på baksiden av hotellet. Stille og rolig med fuglekvitter om morgenen
1  Takk, jonasveiberg
Malin Pettersson, Owner på Quality Hotel Entry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Hei Jonas,
Tusen takk for at du tok deg tid og skrev en review her på Tripadvisor! Vi har lenge gledet oss til en enklere innkjøring til hotellet og nå er den på plass! :) Flott å lese at dere hade et fint opphold, vi ønsker deg en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake til oss snart igjen.
Med vennlig hilsen,
Malin Pettersson