Booking.comUSD 113
Quality HotelsUSD 122
Orbitz.comUSD 112
Anmeldt 2. august 2021

Vi bestilte hotellet gjennom en Tusenfryd pakke! Vi har hatt en del hotell opphold med barna, men dette var svært skuffende! Det skulle være barnas hotell med popcorn og soft is maskin! Dette fantes ikke! Det var svært lite for barna og finne på, men vi koste oss med shuffleboard som var der! Utenom dette så er vi vandt med gratis kaffe på hotell vi har vært på tidligere! Her brukte vi opp i mot 200 kroner på kaffe og kakao til oss/barna! Vi besøkte restauranten alle tre dagene vi var der på kvelden! De stengte 20:30 så første kvelden var vi for sene, og de to andre kveldene var latterlig dårlige! De hadde en flott meny, men de var tomme for nesten hele menyen TO dager på rad! Ingen barnemeny, ingen pizza og ingen dagens rett! Vi endte opp med salat og ungene måtte spise pomme frites! Når de stakkars servitørene må begynne besøket på restauranten med å fortelle om alt de ikke har så fikk jeg vondt av de! Her burde de laget ny meny så dette ikke bare virket fryktelig dumt! Det verste var egentlig at dette ble tilfellet to dager på rad! Vi hørte flere som også ble lettere sjokkert når servitørene sto å fortalte om alt de ikke kunne servere! Når dette er sagt så kunne denne opplevelsen vært løst for gjestene ved å lage en ny meny slik at vi ikke hadde visst hvor mye de egentlig kunne ha servert!
Rommet var kjempe varmt, men ellers helt ok rom! Frokosten var ok, men ingen bacon og fryktelig tørr eggerøre! Det ble beklageligvis et skuffet besøk her og velger ett annet sted neste gang!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Maren837
Anmeldt 26. juli 2021

Hotellet er en liten oase midt i et veikryss. Fin hage og uteservering i det varme været. Et godt sted å søke tilflukt etter en lang dag på sykkelsetet. God service, greie rom, dog med støy fra lufteanleggene på denne en av disse nettene da vinduet måtte stå på fullt gap. God mat i restauranten og grei frokost. Som andre hotell er også dette overpriset denne sommeren.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, KingKEB
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bra beliggenhet, men elendig renhold.

Ved ankomst var det strålende sol og ca.28 grader ute. Inne på rommet var temperaturen det samme selv med et frittstående aircondition. Hva det gjorde der er et godt spørsmål for romtemperaturen ble aldri lavere enn 27 grader!! Det var som å komme inn i ei badstue og nattesøvnen ble naturlig nok deretter...
Selve rommet var stort, men veldig (!!) møkkete. Matrester på nattbordet, støv overalt og brukte gamle brusflasker i kjøleskapet. Med tanke på den pågående pandemien overasket det veldig hvor lite det var tatt hensyn til under frokosten. Å stå å skjære opp brød selv uten håndsprit i nærheten er vel ikke akkurat coronavennlig...

Personalet derimot var veldig hyggelig og behjelpelige og beliggenheten er bra. Vi valgte hotellet med tanke på et besøk i Tusenfryd og angrer ikke på det. Men renholdet, DET må de skjærpe seg på.

Takk, Y2975MBanitaj
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Det begynte med at vi måtte sitte å vente til rommet var ferdig vasket. Rommet var fint, gode senger, puter og dyne. Badet var passe stort. Men det ble veldig varmt på rommet og visst du hadde vinduet åpent hørte du bråket fra motorveien hele tiden. Ikke mye søvn den natten. Vil anbefale og be om rom på baksiden. Middagen kunne du velge mellom en kjøtt eller en fiskerett eller dagens. Du kan også få pizza, burgere og salat. Valgte dagens og syntes den var litt tam,men ok. Når det ble kveld og vi ville kose oss med en øl måtte det gjøres før 21.30 for da var det stengt! Syntes det er litt tidlig på en fin sommerkveld. Frokosten neste morgen besto av masse forskjellig varmmat, pålegg og frukt. Ble noe skuffet da det kun var en baconskive oppå hvert egg, ikke noe annet bacon å få.
Betjeningen var hyggelige og oppmerksomme. Det er også en park der hvor barna kan lege seg.

Romtips: Be om rom på baksiden.
Takk, Inger E
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Søt og hyggelig betjening men maten var kjedelig.
Snitter som man selv skulle hente på buffet var ferdigskårne toastbrød av den enkleste typen. Tørr, kornete eggerøre under en liten skive laks, tomat som smakte av sild på grå roastbeef, små reker fra lake. Små kjøttkaker? uten pynt.
Verdens minste stykke kringle fra en produsent som leverer til de store kjedene? Ikke hjemmebakt!

Romtips: Spesifiser hva som ønskes. Maten fra forrige århundre er gått ut på dato.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Kirstenkr