“Kjæreste lunsj”
Anmeldelse av Kaffebar'n på Kolbotn

Kaffebar'n på Kolbotn
Vurdert som nr. 2 av 2 Kaffe og te i Kolbotn
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Lokal kaffebar for hele familien med hjemmelagd gjærbakst og kvalitetskaffe fra Solberg & Hansen. Vi serverer enkel frokost- og lunsjmat laget på huset.
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Har vært kjempemye på Kaffebarn før de flyttet til nye lokaler
Men, dessverre var det ikke like koz. Maten var
like god, og kakene og kaffen detsamme
Problemet var at det var en helt annen stemning.
Møbler og lokale var veldig enkelt....
Der de var tidligere var det som å komme hjem?
Burde kanskje gjort noe med innredningen får
å få det litt mere likt der de var?
Anbefaler stedet hvis du/dere er ute etter God Mat, Gode Kaker, og God Kaffe.

1  Takk, Koseklumpen

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Kaffebar'n på Kolbotn måtte dessverre flytte inn i nye lokaler og de har dessverre ikke klart å ta med sjarmen fra det forrige stedet. Lokalet er for åpent og uteplassen ligger i skyggen. Det er veldig uheldig. Men personalet er hyggelig og maten god. Jeg støtter gjerne med å kjøpe kaffen min der ennå mens jeg minnes hvor sjarmerende det var der de flyttet fra. Det kan umulig være vanskelig å innrede lokalet litt mer hyggelig å gjenskape sjarmen vil jeg tro? Krysser fingrene!

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, tgoborg
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Kaffebar'n er og vil alltid være min favorittkafé! Fantastiske kaker, deilig påsmurt og nydelig kaffe. Her finner alle noe de liker! Ferske boller og kanelsnurrer bakes hver morgen. Kolbotns beste bakst - det kan man lukte på lang avstand. Anbefaler spesielt å prøve "bollekaken" og ikke minst den herlige napoleonskaken som de er kjent for.

Takk, aloff27
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Kaffebaren har flyttet inn i nye lokaler og for oss langt mer sentralt. Flotte rolige farger inne, og heggelig betjening. Synd at sitteplassene ute blir noe skyggefulle deler av dagen, men kaffen og bakverkene smaker godt, og det er viktigst.
Her blir det nok mange besøk med og uten barnebarn.
Har du ikke vært der, da er det på tide....

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, safetyguide1
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

En hyggelig kaffe bar i det gamle sentrum på Kolbotn. De har gode kaffe og gode kaker. Enkelte ganger er det litt for mange mødre med sine babyer der. Ammestue

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Tom Hugo F

Reisende som så på Kaffebar'n på Kolbotn, så også på

Har du vært i Kaffebar'n på Kolbotn? Del dine erfaringer!