“En bortgjemt perle”

Svartskog kolonial
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Kolbotn
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Bare 20 min utenfor Oslo...en perle av et sted. Landhandleri og restaurant. Utrolig god hjemmelaget mat. Vi spiste smørbrød med brie og solbær...utrolig godt. Familidrevet og sjarmerende....

Takk, ivarjohan

Anmeldt 21. mai 2020

Blir mottatt av blide og hyggelige folk. Gode kaker og god kaffe som vi hygget oss med i bakhagen. Hyggelig område med artige innslag av veteranbiler og mye annet.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, kirenoj
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig hjemmelaget suppe, kaffe, øl og vin. Nybakt brød. Hyggelig og imøtekommende vertskap som også bor på eiendommen. Bare ikke la hunden din løpe av gårde med de frittgående hønene de har.

Er du heldig å være der en dag de lokale cowboyene kommer innom, er du garantert gode historier og høy stemning til stengetid.

Kombiner gjerne besøket med en gåtur til Roald Amundsens hjem eller Sjødalstrand.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 411hanst
Anmeldt 7. august 2019

En liten oase i grønne omgivelser. Hyggelig sted for lunsje eller en kopp kaffe med en godbit. Besøk stedet en godværsdag slik at du kan sitte ute i hagen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Dronning
Anmeldt 6. august 2019

Dette er et idyllisk og sjarmerende sted hvor en i sommerhalvåret kan velge mellom å sitte ute eller inne. Jeg vil spesielt anbefale gjærbaksten her! Derimot salaten med laks hadde for lite laks og for mye grønn salat. Stedet kan være vanskelig å finne, - absolutt en bortgjemt perle!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Svartskog kolonial, så også på

Har du vært i Svartskog kolonial? Del dine erfaringer!