“Svartskog kolonial er områdets skjulte perle”
Anmeldelse av Svartskog kolonial

Svartskog kolonial
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Kolbotn
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Svartskog kolonial er områdets mest sjarmerende kafé. Lite plass inne, men en koselig låve på utsiden med et parti telt gjør at man sitter fint en stu til. Nydelige kanelsnurrer og kaffe med gode venner en regnfull søndag.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, jonrO8866CF

Anmeldt 2. august 2020

Jeg var blitt anbefalt stedet av både kolleger og barn og omsider fant vi frem.
En sommerdag i slutten av juli og åpenbart populært. Her var det biler"overalt" og diverse syklister også.

Heldige med rask bestilling før rushet og fikk bringebærpai hhv en "blings" med "lun"Brie, tomater, jordbær,agurk og valnøtter. Lekkert dandert med en liten stripe rips dertil.
Bringebærpaien var stor , seriøst skikkelig stor og hadde vel holdt om vi hadde visst...
Dog; alt gikk ned, men det ble lenge til middag.....

Veldig hyggelig service gjør ikke opplevelsen mindre - det er bare å dra dit.
Pris: drøye 500 med 2 flasker mineralvann - helt ok etter vår mening

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, guideOslo
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Topp sted med veldig god mat. Første gang jeg spiser her. Kjørt forbi flere ganger, men dette gangen ble det en himmelsk lunsj hvor stedet badet i sol☀️. De reklamerer med verdens beste vafler. Fikk ikke testet de, men det skal gjøres neste gang. For her blir det nok snart et nytt besøk. Stedet er fantastisk i retro stil og hyggelige ansatte

Dato for besøk: august 2020
Takk, askoft
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Bare 20 min utenfor Oslo...en perle av et sted. Landhandleri og restaurant. Utrolig god hjemmelaget mat. Vi spiste smørbrød med brie og solbær...utrolig godt. Familidrevet og sjarmerende....

Takk, ivarjohan
Anmeldt 21. mai 2020

Blir mottatt av blide og hyggelige folk. Gode kaker og god kaffe som vi hygget oss med i bakhagen. Hyggelig område med artige innslag av veteranbiler og mye annet.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Jon Erik P

Reisende som så på Svartskog kolonial, så også på

Har du vært i Svartskog kolonial? Del dine erfaringer!