Restaurant Mori, The Well.

Vi bestilte en femretters meny bestående av sashimi av laks og hvit fisk og tataki-biff til... les mer

Anmeldt 6 dager siden
marwilh
Oslo, Norge
God på spa, elendig på Mori

Spa på The Well, var helt fantastisk, rent og pent. Hyggelig betjening og Brasseriet på TheWell... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Drillo1234

Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde en veldig deilig opplevelse på The Well. Vi hadde kun 2 - 3 timer til rådighet, og det var for oss i minste laget. Det var mange besøkende i anlegget når vi var der, men likevel var det god plass og avslappet stemning. Vi rakk ikke benytte oss av servering eller massasje. Det eneste vi følte negativt var at for mange gjester benyttet badetøy i anlegget, særlig de store bassengene. For oss som valgte å bruke anlegget uten klær, på den kontinentale måten de reklamerer sterkt for, føltes det ukomfortabelt å benytte enkelte attraksjoner fordi alle andre var påkledd i disse. Et ønske og tips til The Well: Tirsdager er det påbudt med badetøy, lag en dag hvor badetøy er forbudt!
Vi kommer definitivt igjen

Dato for opplevelse: desember 2018
4  Takk, Kongemoi
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Hei,

Tusen takk for anmeldelse og tips. Vi setter stor pris på engasjementet og tar med oss dine synspunkter i kontinuerlig vurdering av tilbudet.

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Nytt og rent badeland for voksne.
Stort, men intimt. Mange soner tilpasset ulike behov og ønske.
Selv med mange besøkende var det rom for alenetid.
Rom for å bade som du vil. Naken eller påkledd. Ingen andre som bryr seg.
Anbefaler behandling i spaet!

Kommer definitivt igjen

1  Takk, modiere
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Hei,

Tusen takk for veldig bra anmeldelse!

Anmeldt 15. januar 2019

Vi var et par som var der sammen, hvor hun hadde massasje og jeg kun benytta meg av anleggets basseng og saunaer.
Hun var godt fornøyd med massasjen, mens jeg prøvde de mulighetene som fantes ellers i anlegget.
Deilig basseng og mange muligheter om man er glad i saunaer og varme.
2 retters lunsj i en veldig hyggelig restaurant fikk vi også med på biletten.
Vårt besøk her kosta ca. 2600.-, noe som gjør at dette ikke er noe man gjør hver uke.
Men vi kommer nok sikkert igjen om vi skulle befinne oss i området.

Takk, groeseth
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hei,

Tusen takk for hyggelig anmeldelse! Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

4/5 men her et noen forslag til forbedringspunkter:

Vi hadde bestilt bord i restauranten til 17:30. Selv om det nesten var tomt der måtte vi stå lenge i kø for å få bord selv om det var flere ansatte på jobb enn gjester der. Det tok også lang tid før vi fikk bestille.

To håndkler inkl. i prisen er ett for lite. De blir fort for våte etter 4-5 timers besøk.

Et tøynett til å frakte håndkler mv. i hadde vært bra. Litt mas å drasse på alt fra sted til sted. Pluss en «badge» med ditt navn i snor til å henge på «din» knagg slik at du lett finner tilbake til din knagg. Alle håndkler er jo like og lett å ta feil.

Egen dag der badetøy ikke er lov.

Takk, ps3run
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei,

Tusen takk for anmeldelse og tilbakemelding. Dine forslag blir videreformidlet til de aktuelle avdelingene. Tusen takk for engasjementet, det setter vi stor pris på!

Anmeldt 18. desember 2018

Sett av god tid, over 4 timer, du svever i tiden. La din nakne kropp varmes i utallige badstuer og varme kulper. Mellom attraksjonene tar du på deg en god badekåpe og kan slappe av i flotte omgivelser med litt leskende eller spise et godt måltid i restauranten. Om man måler antall attraksjoner og aktiviteter vurdert opp mot inngangspengene er et besøk verdt gull. I tillegg kan du kjøpe diverse kropps-behandlinger, leirebadstue eller skikkelig såpebehandling (hamam). Mange kommentarer på TA og FB tar for seg den kontinentale måten å være i et termalbad eller spa på. Den kontinentale tradisjonen innfører The Well på en meget avslappet måte. Gothewell - feelwell!

Dato for opplevelse: desember 2018
3  Takk, Naturaleza55
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!