Flott Spa, men styr unna "Tasting menu" på Mori

Hele spa avdelingen var fantastisk, rommet på hotellet var svært bra, og betjeningen i respesjonene... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Anja L
Fantastisk opplevelse nok en gang!

Hadde et deilig døgn på spa og i junior suite med en venninne. Vært der noen ganger før og elsker... les mer

Anmeldt 22. desember 2022
Linn H

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Et bedre sted å være en kald snøfull vinterdag finnes ikke. Ikke i Norge ivertfall . Så harmonisk, magisk, spennende og fredfullt sted på en gang skal du lete lenge etter. Jeg kunne ha skrevet så mye om dette stedet men tror ikke det hjelper. DET MÅ OPPLEVES !!!
Har ikke bilder fra stedet da det ikke er lov å ta bilder der , men dette finnes på nettet.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, kjerstins2015
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Tusen takk for hyggelig anmeldelse!

Anmeldt 28. januar 2019

Har vært flere ganger på The Well. Veldig flott og fint, samt et ålreit prisnivå for en treat-yourself-dag. Jeg har tidligere vært på The Well når det har vært litt mindre besøkende. Var der på en lørdag nå nylig, og det var mye besøkende. Det er ikke fullt så avslappende; spesielt når andre ikke følger regler mtp. badetøy og støy. Dersom man ikke er komfortabel med å være naken eller gå med peshmetal, bør man heller dra til The Well på badetøydager.

Har nå prøvd Rhassoul; som var skuffende. Det er ikke som på bildene. På bildene er det mørk leire som ser ut til å ha størknet. Det er ikke det som skjer. Det er lys leire som knapt sitter på huden. Personale er der kun for å gi leire og salt i krukker og instruere om hva som skal brukes når.

Ønsker du dra på The Well? Vær vennlig å snakk utenfor stillesoner, samt følg andre regler. Om du ikke er komfortabel rundt nakne mennesker / være naken selv? Gå på badetøydag.

1  Takk, sofiesp13
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hei Sofie,

Takk for tilbakemelding!
Det er den samme leiren som er på bilde, som vi bruker i aktiviteten - men på grunn av kamera måtte vi skru av dampen under fotoshoot, og leiren tørket (en liten fun fact der altså). Det er den helt spesielle og næringsrike Rhassoul-leiren som er hentet fra fjellene i Marokko. Vi setter pris på tipset ditt til andre besøkende, og jobber kontinuerlig med å bli bedre på å opprettholde ro og at gjester verholder spa-etiketten vår. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 28. januar 2019

En flott måte å slå i hjel noen timer. Nytt, reint, hyggelig personal og masse muligheter for dem som liker vann, sauna og avslapping. Både med og uten badetøy for dem som ønsker det. Eneste minuset er kanskje at det blitt litt for svært? Et spa skal jo være et plass med lav puls, stille og rolig. Men med mange mennesker løpende inn og ut av sauner, av og på med badetøy osv...så skapes det mye støy og styr. Bortsett fra det er The Well absolutt verdt et besøk. Jeg kommer gjerne igjen.

Takk, ToreA23

Hei, takk for hyggelig review!

Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde en veldig deilig opplevelse på The Well. Vi hadde kun 2 - 3 timer til rådighet, og det var for oss i minste laget. Det var mange besøkende i anlegget når vi var der, men likevel var det god plass og avslappet stemning. Vi rakk ikke benytte oss av servering eller massasje. Det eneste vi følte negativt var at for mange gjester benyttet badetøy i anlegget, særlig de store bassengene. For oss som valgte å bruke anlegget uten klær, på den kontinentale måten de reklamerer sterkt for, føltes det ukomfortabelt å benytte enkelte attraksjoner fordi alle andre var påkledd i disse. Et ønske og tips til The Well: Tirsdager er det påbudt med badetøy, lag en dag hvor badetøy er forbudt!
Vi kommer definitivt igjen

Dato for opplevelse: desember 2018
5  Takk, Kongemoi
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Hei,

Tusen takk for anmeldelse og tips. Vi setter stor pris på engasjementet og tar med oss dine synspunkter i kontinuerlig vurdering av tilbudet.

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Nytt og rent badeland for voksne.
Stort, men intimt. Mange soner tilpasset ulike behov og ønske.
Selv med mange besøkende var det rom for alenetid.
Rom for å bade som du vil. Naken eller påkledd. Ingen andre som bryr seg.
Anbefaler behandling i spaet!

Kommer definitivt igjen

1  Takk, modiere
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Hei,

Tusen takk for veldig bra anmeldelse!