Det perfekte stedet å fri

Jeg har vært på spaavdelingen flere ganger og det har aldri skuffet. Spa'et er helt unikt og verdt... les mer

Anmeldt 2 dager siden
136haraldb
Fornebu, Norge
Tilnærmet perfekt!

Terningkast 6 på Spa og hotellet generelt! Strålende service, utmerket atmosfære og utelukkende... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Roam62079209823
Fredrikstad, Norge

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en veldig god opplevelse på the well. Vi koste oss veldig med de ulike badstuene og badene. Hyggelig personale, gode drinker og god mat i restauranten. Vi spiste dagens sandwich og vegetarburger, begge deler var veldig godt.
Selv om vi var veldig fornøyd har vi noen forslag til forbedring:
- Det kunne vært lurt å ha et eget område for informasjon og booking av aufgus og lignende. De som lurte på dette hadde kun baren i 1. etasje å henvende seg til, noe som gjorde at det ble lang kø i baren.
- Reglene om ingen badetøy i sauna ble ikke overholdt. Det satt mange med bikini i badstuene. Når dette er en regel, er det fint om de ansatte passer på.
- Det hadde vært veldig kult med en vedfyrt sauna!

Til tross for disse punktene var vi svært fornøyd med the Well, og anbefaler det gjerne videre

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Rikke12345678
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Takk for hyggelig feedback og gode tips til forbedring. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake!

Anmeldt 15. juli 2020

The Well er et veldig fint sted for en avkobling. Upåklagelig fasiliteter, design og atmosfære.

Men, når det kommer til matopplevelsen var det skuffende. Man får følelsen av å være usett på et samlebånd. Vi stod tilstanden 40 minutter i kø for å få bord i restauranten og prøvde både inne og ute. Servitørene løp frem og tilbake uten å si noe til de som stod i køen. Forståelig at de er stresset, så ikke deres skyld, men her er det i hvert fall ikke kontroll på sakene. De var også tomme for noe av det man skulle få ved å bestille en pakkedeal.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, maleneconstansef

Takk for tilbakemelding. De aktuelle avdelingslederne er informert om din feedback og tar en gjennomgang i respektive avdelinger for forbedringer.

Anmeldt 15. mai 2020

Vi har besøkt stedet en del ganger siden åpningen. Vi er fremdeles begeistret for stedet . Men noe bør rettes på . Flere ganger har vi klaget på middagen i restauranten uten noen forbedring. Maten har ved to anledinger vært til terningkast to. En kveld hadde vi forhåndsbetalt en middagspakke med hovedrett og dessert. Hovedretten stod til en treer. Etter det ventet og ventet vi på desserten. Klokka var syv ,men ingen dessert. Da vi henvendte oss til en annen servitør fikk vi beskjed at vår servitør var gått hjem. Jaja.
Men en negativ utvikling når det gjelder "bekledning" vil jeg peke på.. Sist vi var der var det mest bare badetøyfolk (ikke en tirsdag). I bastuene også med badetøy. Vi har prøvd det men misliker det. Så siden vi foretrekker å bade uten tøy i bassenger og kulper føler vi oss litt "ensomme". Siden the Well har badetøydag hver tirsdag så kunne det kanskje vært en tanke med en dag i måneden uten badetøy slik som på spa i utlandet ?

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, hurdal43
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Hei, takk for tilbakemelding og tips.

Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

Passe stort, så det er ikke uoversiktlig - men nok å gjøre - og flere steder man kan være "alene". Ganske tungvinn løsning med parkering, flere som slet og ga opp. Burde vært en easy park løsning. God mat og service i resturanten.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, I8553HHchristianh
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2020

Takk for anmeldelse! Vi tar dine synspunkter videre for informasjon og gjennomgang.

Anmeldt 12. februar 2020

Supert sted hvor man kan slappe godt av. På mitt tredje besøk fant jeg ut at det er et kaldt basseng på taket, 12 grader. Har ikke prøvet dette før. Det var utrolig deilig med bastu først og så ut i dette bassenget. Bare å repetere så mange ganger man vil :-)

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, D3479AEannew
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2020

Takk for super anmeldelse! Utebassenget er både deilig og helsebringende :)