Utrolig avslappende og samtidig så variert at det ikke er kjedelig i det hele tatt.

Jeg er i utgangspunktet ikke en spa-person. Allikevel koser jeg meg med kona mi en hel dag på The... les mer

Anmeldt 6 dager siden
SigiWe
Corralejo, Spania
Et ord: fantastisk

Dette var vårt første besøk hos The Well og overgikk allerede høye forventninger! Et utrolig flott... les mer

Anmeldt 1 uke siden
julianeaantonsen
Sarpsborg, Norge

Anmeldt 18. august 2020

Vi var 2 par som besøkte dere. Har vært der flere ganger over noen år. Fant ut etter første besøk at det var best å bade naken og slippe vått badetøy pluss det å ta badetøyet av/på hele tiden. Føles bare helt naturlig selv om ingen av oss er naturister. Ser at en del skjuler badetøy innenfor pestemal i saunaer. Betjeningen er hyggelig og det lukter og ser rent ut i hele bygget. Retauranten kan gjerne ha litt mer å velge i. Men totalopplevelsen er bra

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, J0n80
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Hei, tusen takk for veldig god anmeldelse!

Anmeldt 13. august 2020

Hyggelige ansatte, avslappende og fine omgivelser og attraksjoner. unike sauna, basseng og dusjer anbefales!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, sch1233
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei,

Tusen takk for hyggelig anmeldelse!

Anmeldt 28. juli 2020

Veldig fornøyd, som før - men likevel et minus. Gjester, særlig yngre, beholder badedrakten på i saunaer og damprom og kulper. Vi - et godt voksent par som ikke tilhører badedraktens venner og derfor synes at hovedregelen på the Well er fin, blir litt satt tilbake når vi til tider var de eneste uten klær, og møtte blikk som kunne drepe.
Innfør rene nakendager, så kommer vi snart tilbake!

1  Takk, ruptus76
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Takk for tilbakemelding. Dine synspunkter er tatt videre med aktuelle avdelingsledere. Vi skal selvfølgelig følge opp at gjester ikke bruker badetøy i badstuene våre.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Allerede når vi kom til resepsjonen, forstod vi at dette kom til å bli en spesiell opplevelse. Vi møtte noen profesjonelle og hyggelige mennesker som var serviceminded og hjelpsomme. Det var rent og tiltalende basseng og en masse ulike badstuer samt ulike SPA-tilbud.
Vi vår i toppetasjen og solte oss i det fine været og spiste en deilig lunch i restauranten.
Trang du hjelp eller lurte du på noe, var det alltid en av betjeningen til hånde og en avslappet og hyggelig atmosfære som gjorde at vi bestemte oss der og da: Hit vil vi igjen.

1  Takk, RennyBA

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en veldig god opplevelse på the well. Vi koste oss veldig med de ulike badstuene og badene. Hyggelig personale, gode drinker og god mat i restauranten. Vi spiste dagens sandwich og vegetarburger, begge deler var veldig godt.
Selv om vi var veldig fornøyd har vi noen forslag til forbedring:
- Det kunne vært lurt å ha et eget område for informasjon og booking av aufgus og lignende. De som lurte på dette hadde kun baren i 1. etasje å henvende seg til, noe som gjorde at det ble lang kø i baren.
- Reglene om ingen badetøy i sauna ble ikke overholdt. Det satt mange med bikini i badstuene. Når dette er en regel, er det fint om de ansatte passer på.
- Det hadde vært veldig kult med en vedfyrt sauna!

Til tross for disse punktene var vi svært fornøyd med the Well, og anbefaler det gjerne videre

1  Takk, Rikke12345678

Takk for hyggelig feedback og gode tips til forbedring. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake!