Utrolig avslappende og samtidig så variert at det ikke er kjedelig i det hele tatt.

Jeg er i utgangspunktet ikke en spa-person. Allikevel koser jeg meg med kona mi en hel dag på The... les mer

Anmeldt 3 dager siden
SigiWe
Corralejo, Spania
Et ord: fantastisk

Dette var vårt første besøk hos The Well og overgikk allerede høye forventninger! Et utrolig flott... les mer

Anmeldt 5 dager siden
julianeaantonsen
Sarpsborg, Norge

Anmeldt 24. august 2020

Vi har vært på The Well flere ganger tidligere, men denne siste gangen ble vi skuffet. For det første var det mange folk der. Så mange at det var fullt i flere saunaer og små bassenger. For det andre ble jeg møtt av intens svettelukt i garderoben. For det tredje var det tomme glass på alle bord ute og inne, og det lå potetgullposer på gulvet. Det var tydelig at glassene ute hadde stått en stund da det svermet fluer rundt de. Baren/kiosken hadde mindre utvalg enn før, og det var høylytt på steder det skulle være stille. Mulig vi var uheldig med kvelden, da det var en lørdag, men frister ikke å prøve igjen en annen lørdag akkurat...

Takk, Andreas N
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hei Andreas, takk for tilbakemeldingen din. Det var synd at du opplevde oppholdet som du gjorde. Vi prøver selvfølgelig å finne ut av svettelukten du kjente, slik skal det jo ikke være. Vi har flere begrensninger på antall gjester i sauna om dagen på grunn av Covid-19. Vanligvis skal ikke trykket vi har på lørdager oppleves som mange gjester. vi satser på at alt går tilbake til normalt heller før enn siden, og at The Well skal oppleves som et deilig avbrekk fra hverdagen - uavhengig av hvilken ukedag man besøker oss.

Anmeldt 18. august 2020

Vi var 2 par som besøkte dere. Har vært der flere ganger over noen år. Fant ut etter første besøk at det var best å bade naken og slippe vått badetøy pluss det å ta badetøyet av/på hele tiden. Føles bare helt naturlig selv om ingen av oss er naturister. Ser at en del skjuler badetøy innenfor pestemal i saunaer. Betjeningen er hyggelig og det lukter og ser rent ut i hele bygget. Retauranten kan gjerne ha litt mer å velge i. Men totalopplevelsen er bra

Takk, J0n80
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Hei, tusen takk for veldig god anmeldelse!

Anmeldt 13. august 2020

Hyggelige ansatte, avslappende og fine omgivelser og attraksjoner. unike sauna, basseng og dusjer anbefales!

Takk, sch1233
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei,

Tusen takk for hyggelig anmeldelse!

Anmeldt 28. juli 2020

Veldig fornøyd, som før - men likevel et minus. Gjester, særlig yngre, beholder badedrakten på i saunaer og damprom og kulper. Vi - et godt voksent par som ikke tilhører badedraktens venner og derfor synes at hovedregelen på the Well er fin, blir litt satt tilbake når vi til tider var de eneste uten klær, og møtte blikk som kunne drepe.
Innfør rene nakendager, så kommer vi snart tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, ruptus76
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Takk for tilbakemelding. Dine synspunkter er tatt videre med aktuelle avdelingsledere. Vi skal selvfølgelig følge opp at gjester ikke bruker badetøy i badstuene våre.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Allerede når vi kom til resepsjonen, forstod vi at dette kom til å bli en spesiell opplevelse. Vi møtte noen profesjonelle og hyggelige mennesker som var serviceminded og hjelpsomme. Det var rent og tiltalende basseng og en masse ulike badstuer samt ulike SPA-tilbud.
Vi vår i toppetasjen og solte oss i det fine været og spiste en deilig lunch i restauranten.
Trang du hjelp eller lurte du på noe, var det alltid en av betjeningen til hånde og en avslappet og hyggelig atmosfære som gjorde at vi bestemte oss der og da: Hit vil vi igjen.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, RennyBA

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse!