Kjempefint og behagelig opphold!

Jeg dro alene og det kan absolutt anbefales for et døgn med total avslapping. Både hotellrom og... les mer

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen

Anmeldt 3 uker siden
Anine J
Fantastisk avslappende

Har vært flere ganger på the Well og det er et helt fantastisk spa. Kommer nok tilbake flere ganger.

Anmeldt 1. juli 2022
564jeanetted

Anmeldt 10. juli 2021

Bare å dra, verd hver eneste krone. Avslappende og hyggelig omgivelser, med mye spa for pengene.
Attentativt personale, rent og pent.

Dato for opplevelse: juli 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, karisius
Romarsdatter, Kundeansvarlig på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse! Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra fasiliteter. Mange ulike saunaer og et parr basseng. Jeg personlig trivdes best på uteområdet der de har basseng, to boblebad, en sauna og mange solstoler. Var så heldig at det var varmt sommervær når vi var der. Det var ikke et problem å være der i 8 timer.
Blir du trøtt og ønsker deg e blund er det helt innafor. Så mange som sovnet av, inkludert meg.
Verdt pengene og reisen.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, jeanett1992

Tusen takk for hyggelig anmeldelse!

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Var rent og er fint anlegg. Jeg har vært på mange tilsvarende i Tyskland så har en del å sammenligne med. Hyggelig betjening. Var en god opplevelse å være der å kommer til å komme igjen. Det eneste jeg syntes var ødeleggende var at det spilles musikk under Aufgussene. Det synes jeg ødelegger. Andre plasser jeg har vært er det ro og en sjelden gang har det vært fuglekvitter eller naurlyder under ritualer. Så musikken på the well under ritualene synes jeg ødela mye. Ellers flott anlegg som jeg vil anbefale til venner.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 420bjarner

Tusen takk for anmeldelse. Vi har nå innført Silent Aufguss for å imøtekomme de som ønsker en helt avslappende og stille opplevelse. Velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juni 2021

Spaet og maten var fantastisk! Men det er bygget skeive vegger på rommene og jeg pådro meg faktisk brudd i foten etter et ublidt møte med en vegg. Dårlig responstid på epostforespørsel både før og etter oppholdet.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, amg-reiser

Takk for anmeldelsen. Som nevnt i e-post beklager vi hendelsen og ønsker deg god bedring!

Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Svært renslig og pent spa og hotell, med flotte arealer både inne og ute.

Hotellets største utfordring denne helga var større ansamlinger av kø både ved inn- og utsjekk, samt ved frokostservering. Rommene var heller ikke klare ved oppgitt innsjekkingstidspunkt kl. 15.00.

Hotellets restaurant på takterrassen i 8. etasje serverte 5-retters meny, hvor rettene var så små at flere i følget var sultne da måltidet var over.

Alt i alt en god opplevelse, men håper det kan tas tak i utfordringene som nevnt.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, sarao58
Romarsdatter, Kundeansvarlig på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2021

Tusen takk for hyggelig anmeldelse. Vi er lei for at dere opplevde noen innkjøringsutfordringer i helgen. Vi tar med oss tilbakemeldingene og gjør justeringer for å levere på det nivået som vi skal.