Gjennomført konsept og høy standard

Gjennomført konsept fra start til slutt. Nytt og flott hotell med fokus på detaljer. Fine miljø i... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Tobias H
Kjempefint og behagelig opphold!

Jeg dro alene og det kan absolutt anbefales for et døgn med total avslapping. Både hotellrom og... les mer

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen

Anmeldt 4 uker siden
Anine J

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt summer staycation med en overnatting, spaopphold og inkludert lunsj.

Vi bestilte entrecote til lunsj. Det var litt lite mat, men helt grei. Til middag spiste partner the well burger som visstnok var veldig god, mens pizzaen også var helt innafor. Frokosten var det vi var mest fornøyd med. Den fremsto veldig delikat og hjemmelaget. Mange spennende elementer og stort pluss at man i tillegg til buffeten fikk bestille én rett fra en a la carte meny. God kaffe også.

Vi syns det var trist at det japanske badehuset var stengt. Det var noe av det vi gledet oss mest til. Full forståelse for at noen av fasilitetene er stengte, men dette var en hel etasje. Jeg ser i ettertid at det er informert på hjemmesiden, men skulle gjerne fått beskjed på mail også. Selv om det helt sikkert er en del av konseptet, savnet jeg også TV på hotellrommet. Ellers var rommet veldig fint, spesielt badet. Syns det var litt dyr parkering. Vi måtte ta en tur med bilen og da måtte vi betale for så å starte en ny runde når vi kom tilbake. Det ble derfor 180kr døgnet i stedet for 120kr. Personalet var hyggelige. En del som var under opplæring, men sånn er det jo bare.

Når det gjelder selve spaet har jeg lite å klage på. Det fremstår rent og ryddig, med mange spennende fasiliteter. Ritualene som tilbys får også et stort pluss! Det var ganske lite folk når vi var der så vi fikk tatt mange. Vi syns det var litt synd at ikke alle fasilitetene var åpne for hotellgjestene allerede klokken 08, siden vi bare har til 11 den dagen vi sjekker ut til å være der (og da skal man presse inn frokosten også), men veldig positivt at vi fikk sjekke inn tidligere og fikk bruke spaet tidligere på ankomstdagen. Tiden går fort fra 1500 når man i tillegg skal ha både lunsj og middag.

Alt i alt vil jeg virkelig anbefale spaet, men syns kanskje hotellopplevelsen ble litt dyr for hva det er verdt. Men vi hadde et fint opphold og kommer nok tilbake

Takk, marenn879
Romarsdatter, Kundeansvarlig på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Tusen takk for en veldig grundig og god anmeldelse! Japans badehus gjennomgår for tiden en omfattende reparasjon, men vi jobber så godt vi kan med å holde alle fasiliteter åpne og tilgjengelig for gjester så raskt det lar seg gjøre.

Anmeldt 14. juli 2021

Vi har besøkt the well ved flere anledninger før hotellet var ferdigbygd, og gledet oss veldig til et besøk med overnatting. Bestemte oss for å være litt ekstra, så vi hadde et deluxe rom, og stor tasting meny med stor vinpakke for to på Restaurant Mori. Allerede ved check-in fikk vi inntrykk av litt "innkjøringsproblemer" med betjening som rotet litt med detaljene, og det er forsåvidt greit, da de var hyggelige og det er en litt spesiell tid. Etter et par trivelige timer ved bassengbaren, gjorde vi oss klare for en bedre middag. Her sto skuffelsene i kø, dessverre. Til fire (av til sammen syv retter) kom ikke vinen før den ble etterspurt, lenge etter maten var servert. En av rettene fikk vi servert feil vin fordi kelner trodde vi hadde den minste tasting menu. Til hovedretten manglet en av ingrediensene (lotus chips), uten at det ble informert om. Maten var forsåvidt god, og vinen passet godt, men til en kostnad av ~4000 kroner var totalopplevelsen langt under hva vi forventet. Det var synd, da jeg håpet å bli positivt overrasket. Vi fikk gratis kaffe som plaster på såret, men det var dessverre ikke nok til å rette opp et totalt sett dårlig inntrykk av maten. Ellers var lokalene fine, og det anbefales å ta en drink på takterrassen med den flotte utsikten over nærområdet.

Alt i alt et godt og avslappende opphold, men det forsvarte ikke prisen. Neste gang blir det bare å besøke spaet, eller et rom og en enklere middag.

Takk, Erlend1984

Kjære Erlend, takk for anmeldelsen. Vi beklager at opplevelsen i Mori ikke sto til forventningene denne gangen. Kontakt oss gjerne på post@thewell.no, ref. Lise - så vil jeg gjerne forsøke rette opp inntrykket dere fikk. Ser frem til å høre fra deg.

Anmeldt 10. juli 2021

Bare å dra, verd hver eneste krone. Avslappende og hyggelig omgivelser, med mye spa for pengene.
Attentativt personale, rent og pent.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, karisius

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse! Gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra fasiliteter. Mange ulike saunaer og et parr basseng. Jeg personlig trivdes best på uteområdet der de har basseng, to boblebad, en sauna og mange solstoler. Var så heldig at det var varmt sommervær når vi var der. Det var ikke et problem å være der i 8 timer.
Blir du trøtt og ønsker deg e blund er det helt innafor. Så mange som sovnet av, inkludert meg.
Verdt pengene og reisen.

Takk, jeanett1992

Tusen takk for hyggelig anmeldelse!

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Var rent og er fint anlegg. Jeg har vært på mange tilsvarende i Tyskland så har en del å sammenligne med. Hyggelig betjening. Var en god opplevelse å være der å kommer til å komme igjen. Det eneste jeg syntes var ødeleggende var at det spilles musikk under Aufgussene. Det synes jeg ødelegger. Andre plasser jeg har vært er det ro og en sjelden gang har det vært fuglekvitter eller naurlyder under ritualer. Så musikken på the well under ritualene synes jeg ødela mye. Ellers flott anlegg som jeg vil anbefale til venner.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 420bjarner

Tusen takk for anmeldelse. Vi har nå innført Silent Aufguss for å imøtekomme de som ønsker en helt avslappende og stille opplevelse. Velkommen tilbake!