Ville vært topp score om alt var åpent.

Svært rent og pent og behagelig. Morsomme attraksjoner og bad som gjorde en hel dag (11 timer... les mer

Anmeldt 3 dager siden
tron3005
Oslo, Norge
Flott opplevelse!

Nydelig vakkert hotell med topp service, fantastisk mat og drikke og fasiliteter. Anbefales... les mer

Anmeldt 4 uker siden
anette817

Anmeldt 6. september 2021

Dårlig informasjon vedr. badetøy av personalet. Fikk beskjed etter 2-3 timers bading i bassenget at vi måtte kjøpe badetøy i shopen!

Dato for opplevelse: september 2021
Takk, QDD193
Romarsdatter, Kundeansvarlig på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Takk for tilbakemeldingen din. Det var leit at tilstrekkelig informasjon om badetøy ikke ble gitt ved innsjekk. Det beklager vi.

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Kona og jeg hadde er flott og avslappende dag på TW søndag. Fikk prøvd flere ulike aufgusser og Rhassoul. Flinke badstumestere. Veldig god kveite og rask og god service i Brasseriet.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, larsb691
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Tusen takk for strålende anmeldelse, Lars :)

Anmeldt 10. august 2021

Har vært på The Well tidligere, og dette er mitt «go-to» sted i Norge når det kommer til spa anlegg, utvalg og service. Syns alltid det er fint å være på The Well, og har nå også testet ut hotellet som er helt fantastisk! Sengene er ekstremt gode. Ser frem til mitt neste besøk. :)

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, SveinGM
Romarsdatter, Kundeansvarlig på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Tusen takk for veldig god anmeldelse, Svein! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 2. august 2021

Jeg har vært på spaavdelingen flere ganger og det har aldri skuffet. Spa'et er helt unikt og verdt hver krone, men dette er midt første besøk etter at The Well har fått hotell.

Jeg hadde i lang tid forsøkt å finne den perfekte plassen å fri til min samboer, beslutningen landet på the Well og jeg angrer ikke på valget.

Vi ble møtt av en fantastisk betjening i resepsjonen, Brasseriet og Restaurant Mori.

Rommet var utrolig flott og utsikten over tretoppene var fantastisk.

Det er ikke noe å lure på, ønsker du deg en romantisk og avslappende opplevelse så er dette riktig sted.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 136haraldb
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Gratulerer så mye til deg og din forlovede! Tusen takk for en ekstremt hyggelig anmeldelse <3 Vi arrangerer bryllup også, vet du ;)

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Terningkast 6 på Spa og hotellet generelt! Strålende service, utmerket atmosfære og utelukkende gode opplevelser! Servicen var upåklagelig og maten i Brasseriet veldig bra! Flotte hotellrom med hvor det ikke er spart på kvalitet hverken håndklær eller inventar. Flott med BO høytaler og kaffemaskin på rommet. Frokosten var topp 3 i Norge!

Eneste som trakk litt ned var restaurant Mori. Maten var god, men ikke nok til å forsvare den stive prisen. Når vinglassene er på snaue 0,7dl og koster 175,- så blir det litt for dumt.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Roam62079209823
Romarsdatter, General Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Takk for god og konstruktiv anmeldelse. Tilbakemeldingen videreformidles selvfølgelig til aktuell avdelingsleder.