Ville vært topp score om alt var åpent.

Svært rent og pent og behagelig. Morsomme attraksjoner og bad som gjorde en hel dag (11 timer... les mer

Anmeldt 3 dager siden
tron3005
Oslo, Norge
Flott opplevelse!

Nydelig vakkert hotell med topp service, fantastisk mat og drikke og fasiliteter. Anbefales... les mer

Anmeldt 4 uker siden
anette817

Anmeldt 6. september 2021

The Well er en super behagelig spa med mange plasser å være. Selv om en får ikke lov til å bruke egen badetøy, så er de til salgs rimelig, du kan komme helt ned til en bikini til 99kr. De duftende rommene og ritualene som kan taes (ikke ekstra kostnad for disse) er super behagelig! De resturantene som har kommet er helt utmerket! Anbefalles!

Takk, BelieveDreamInspire
Romarsdatter, Kundeansvarlig på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Tusen takk for strålende anmeldelse!

Anmeldt 6. september 2021

Sengen på hotellet var fantastisk, savnet terrasse på rommet. Godt utvalg av sauna. Fint uteområde. Veldig god frokost. Maten på brasseriet og Mori var ok, men ikke helt den standaren man kunne forvente.

Takk, Bocoraton

Takk for anmeldelsen!

Anmeldt 6. september 2021

Dårlig informasjon vedr. badetøy av personalet. Fikk beskjed etter 2-3 timers bading i bassenget at vi måtte kjøpe badetøy i shopen!

Takk, QDD193

Takk for tilbakemeldingen din. Det var leit at tilstrekkelig informasjon om badetøy ikke ble gitt ved innsjekk. Det beklager vi.

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Kona og jeg hadde er flott og avslappende dag på TW søndag. Fikk prøvd flere ulike aufgusser og Rhassoul. Flinke badstumestere. Veldig god kveite og rask og god service i Brasseriet.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, larsb691
Romarsdatter, Guest Relations Manager på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Tusen takk for strålende anmeldelse, Lars :)

Anmeldt 10. august 2021

Har vært på The Well tidligere, og dette er mitt «go-to» sted i Norge når det kommer til spa anlegg, utvalg og service. Syns alltid det er fint å være på The Well, og har nå også testet ut hotellet som er helt fantastisk! Sengene er ekstremt gode. Ser frem til mitt neste besøk. :)

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, SveinGM
Romarsdatter, Kundeansvarlig på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Tusen takk for veldig god anmeldelse, Svein! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!