Unik spa i internasjonal særklasse

Unik spa opplevelse. Atmosfæren, luktene, interiøret, luften, lyden, variasjonen alt passr så... les mer

Anmeldt 17. oktober 2022
catrinw81
Drammen, Norge
Supert spa, brasseriet ikke helt

Jeg har besøkt the Well fire ganger, de to første var helt perfekte og ingenting å klage på. Ved... les mer

Anmeldt 8. oktober 2022
marthahG2963MZ
Oslo, Norge

Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

Dette var vårt første besøk hos The Well og overgikk allerede høye forventninger! Et utrolig flott hotell med hyggelige og dyktige personale. Hotellrommet var utrolig fint, godt renhold og stort pluss med The Well baderomsartikler (som tannbørste osv.) og tøfler. Vi fikk til og med et oppgradert rom helt gratis.
I fare for at anmeldelsen blir for langt kan spaanlegget oppsummeres med et ord: fantastisk. Like så med middag og frokost på Brasseriet- virkelig god kvalitet!
Til slutt må pris nevnes. Man får svært mye for pengene, spesielt sammenlignet med lignende spaanlegg og hotell.

Utvilsomt vårt nye favorittsted som vi kommer til å besøke mange flere ganger! Så godt å få denne getawayopplevelsen borte fra hverdag, mobil og stress. The Well anbefales på det sterkeste!

Takk, julianeaantonsen
Romarsdatter, Kundeansvarlig på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2021

Takk for fantastiske ord!

Anmeldt 17. oktober 2021 via mobile enheter

Utrolig bra plass.
God service og bra hygienisk.
Ellers god mat til både lunsj og middag. IPA har de også. Liker du varme, vann og god hygiene er dette plassen for deg.

1  Takk, frederick524

Tusen takk for herlig anmeldelse!

Anmeldt 5. oktober 2021

Hyggelig besøk på The Well. Stille, rolig, avslappende og et behagelig sted å bruke god tid på. Desverre var noen av tilbudene stengt pga oppussing, men da skal det jo bli bedre. At det er innført parkeringsbetaling pr time opplever jeg som provoserende. En time gratis parkering vet alle er en parodi, når all reklame for The Well legger opp til at du skal bruke god tid på velvære! Prismessig burde parkering fortsatt dekkes gjennom inngangsbillett.

Takk, cingemar

Takk for anmeldelse. Dessverre er det begrenset med parkeringsmuligheter på The Well, vi håper mange av våre gjester velger kollektivt - både for miljø, og en bedre gjesteopplevelse.

Anmeldt 2. oktober 2021 via mobile enheter

Var på restaurant Mori en kveld. Biffen var nydelig, risottoen var ganske god. Litt kaldt i lokalet, spesielt når damene med antrekk fine dining kommer i kjoler og syntetiske bluser. Kokkene jobbet godt for å skape kunstverdig mat. Blide servitører men litt for mye på så oppholdet ble litt masete når den tredje servitøren kommer og spør om vi vil bestille dessert. Ferdig spist og dessert på 45 min, effektivt men faktisk litt stressende opplevelse. Fastfood fikk en ny betydning.

Takk, Reisefroken
Romarsdatter, Kundeansvarlig på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Tusen takk for anmeldelsen og konstruktive tilbakemeldinger. Restaurantsjefen er informert og tar en gjennomgang med servitørene.

Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Gledet meg masse til idag og The Well, men det ble en stor skuffelse Enormt mye med mennesker overalt, laaaaaange køer for å være med på afgusst og andre ritualer, min 20 min i kø og ingen kontroll på alle de så stod i kø med henhold til coronatiltak. Folk uten håndklær til å sitte på i saunaer osv. Har aldri opplevd dette før Flere basseng og andre ting som var stengt, dusjer som ikke virker Først gang jeg har vært der som jeg har gått rundt og lurt på om jeg får vært med på noen ritualer osv, og en dag hvor jeg egentlig har stresset for å følge med på klokka for å stille seg i kø Dette er ikke bra.. Jeg har alltid sagt at en dag på The Well er balsam for kropp og sjel, men usikker på om jeg gidder å betale nesten 700 kr for dette noe mer

Dato for opplevelse: september 2021
2  Takk, johnmV7661VH
Romarsdatter, Kundeansvarlig på The Well Spa Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Kjære John, Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse og takk for tilbakemelding. Det var først i forrige uke vi kunne åpne for billettsalg uten restriksjoner. Det var uventet mange som ønsket å besøke spa, og det er vi glad for. Vi jobber nå med å endre på gjesteflyten og iverksette flere tiltak for å redusere kø og utnytte flere områder i spa for en bedre gjesteopplevelse. Stengte attraksjoner gjenåpner fortløpende utover høsten, og vi er trygge på at vi kan levere balsam for kropp og sjel fremover også. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse denne gang.