“God take away”

TukTukThai Sandefjord
Vurdert som nr. 3 av 58 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: TukTukThai Sandefjord. Restaurant og take-away i "Det lille huset" fra 1820 i Sandefjord. Intime og hyggelige lokaler midt i sentrum. Restauranten serverer en dynamisk asiatisk og norsk meny.
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

God thaimat! Rask service ved bestilling av take away. Store porsjoner! Anbefales virkelig! Kun bestilt take away herfra, men de har restaurant der man kan spise maten.

Takk, Ingeborglinaae
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. april 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Varmt velkommen tilbake!

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Enkelt å bestille på nett, rask levering og veldig god mat! Gode råvarer. Gul curry med biff anbefales :)

Takk, Cosmopolitan240252
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Vi takker for flott tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg benyttet meg av online bestilling og bestilte Phad Mee Luang med kylling. Den var klar da jeg kom for å hente de etter ca. 10 min. Maten var nydelig og ble passe sterk med tørket chilli som lå i en egen beholder. Jeg kommer tilbake.

Takk, 120trinee
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2018

Tusen takk for flott tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening, oversiktlig og enkel meny å forholde seg til. Her vil jeg spise igjen..

Takk, Bjørn T

Takk for fin feedback! Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

God mat. Koselige lokaler. Hyggelig betjening. Men ikke sted man går ut for på. Kan gjøre mer ut av uteområdet. Ikke alkoholservering.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Geno65
Wutthiphong S, Eier på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2018

Tusen hjertelig takk for din anmeldelse. Vi håper du kommer tilbake igjen! :-)

Reisende som så på TukTukThai Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i TukTukThai Sandefjord? Del dine erfaringer!