TripAdvisor

TukTukThai Sandefjord
Vurdert som nr. 2 av 72 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Levering, Reservater
Beskrivelse: TukTukThai Sandefjord. Restaurant og take-away i "Det lille huset" fra 1820 i Sandefjord. Intime og hyggelige lokaler midt i sentrum. Restauranten serverer en dynamisk asiatisk og norsk meny.
Anmeldt 2. september 2019

Maten var veldig god og til en fornuftig pris. Kommer gjerne tilbake hit ved en senere anledning i Sandefjord.

Takk, 289bongo
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Takk for at du besøkte vår restaurant og ga oss fin tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 28. august 2019

Hei
Og tusen, tusen takk for særdeles bra mat – her var lutter smil og glede fra samtlige festdeltakere i Color Line Marine AS, omtrent stående applaus altså! Og som vi fikk presisert var det rikelig med mat – nok til en smak i lunchen i dag også og det gleder vi oss til. Og prisen er bare å ta av seg hatten for. At du kan levere så fantastisk mat til en slik pris er utrolig!
Det blir garantert nye kunder på dere av dette – og vi kommer tilbake, ingen tvil om det!

Takk, inamariehagen
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

Veldig hyggelig å høre at dere ble fornøyde. Vi takker for meget flott omtale. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Fant denne restauranten her inne på TripAdvisor og skjønner nå hvorfor den ligger på topp.
Nydelig mat, god service - anbefales.

Takk, elisabethsletten
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Takk for at du besøkte vår restaurant og takk for hyggelig tilbakemelding! Varmt velkommen tilbake!

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Bestilte pad Thai, noe jeg er svært kjent med etter å ha spist dette i flere år og i en god del forskjellige byer, restauranter, food trucks etc

Jeg er heller ikke svært kresen men forventningene øker selvfølgelig for hver positive anmeldelse denne restauranten får av kunder.

Tok Takeaway denne dagen og var overasket over hvor mye mat som kom på pletten :) her er det hverfall en garanti for at man blir mett, men dessverre når første gaffeltak gikk inn i munnen, ble det dessverre ikke som forventet.
Jeg syntes rett og slett at maten var litt tam, var nesten ikke noe smak i retten dessverre. Og skuffelsen kom selvfølgelig.
Kan godt være at dem hadde en dårlig dag eller at det er alle disse andre rettene de er mye flinkere på.

Men denne gangen målte den dessverre ikke opp til forventningene.
Vi får se om vi prøver dette igjen ved en senere anledning.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Juliekittelsen
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2019

Vi beklager at maten ikke sto til forventningene. Jeg vil informere kjøkkenet og se om det er gjort en feil i dette tilfellet. Vi håper dere kommer tilbake slik at vi kan få rettet opp inntrykket!

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Har bestilt take away fra Tuk Tuk mange ganger, og får alltid de samme deilige rettene. Da keg skulle hente mat denne gangen, var de plutselig 20 minutter forsinket ift avtalt tid pga en annen stor bestilling. Det var meget skuffende, men maten smakte som vanlig godt. Ikke noe spesielt, men grei hverdagsmat.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Merhva
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Beklager at dere måtte vente. Vi skal prøve å forbedre oss når det gjelder å gi korrekt tid for henting av take away.

Reisende som så på TukTukThai Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i TukTukThai Sandefjord? Del dine erfaringer!