“Middag”

TukTukThai Sandefjord
Vurdert som nr. 3 av 58 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: TukTukThai Sandefjord. Restaurant og take-away i "Det lille huset" fra 1820 i Sandefjord. Intime og hyggelige lokaler midt i sentrum. Restauranten serverer en dynamisk asiatisk og norsk meny.
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og fruen var her og kjøpte oss hver sin middagsrett.
Vi bestilte 2 forskjellige retter,og dei smakte begge veldig godt,litt for lite smak etter min gane,men kan være rettene skulle være slik,men jeg trodde at thailandsk mat hadde litt mer krydder.
Alt i alt en grei middags opplevelse.

3  Takk, 36torb

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk service, nydelig autentisk thaimat samt en koselig og innbydende atmosfære. Vi elsker thailandske smaker og her var opplevelsen komplett! Takk Tuk Tuk Sandefjord - vi kommer snart tilbake!

Takk, AnneB1778
885inges, Eier på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hyggelig med fornøyde gjester. Takk for flott tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

God thaimat på koselig restaurant. Store porsjoner, autentiske smaker og greie priser. Veldig hyggelig betjening. Rent og pent overalt. Vi kommer tilbake.

Takk, JoGrGu
885inges, Eier på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hyggelig med fornøyde kunder! Takk for meget god tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Beste thai-maten på lenge:)
Vi prøvde 5 ulike retter, alle var delikate og smakte nydelig!
Hyggelig personale. Koselig lokale.
Rask og god service.
Anbefales:))

1  Takk, Nhamre1
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet serverer god thai mat i rikelige porsjoner. Gode autentiske smaker og ypperlig service. Dette stedet anbefales!

1  Takk, andres_aa88

Reisende som så på TukTukThai Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i TukTukThai Sandefjord? Del dine erfaringer!