“Anbefales!”

TukTukThai Sandefjord
Vurdert som nr. 3 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: TukTukThai Sandefjord. Restaurant og take-away i "Det lille huset" fra 1820 i Sandefjord. Intime og hyggelige lokaler midt i sentrum. Restauranten serverer en dynamisk asiatisk og norsk meny.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, god service, rolig atmosfære, billig. Koselig lite trehus, med uteservering. Et pusterom fra turistfellene nede på brygga.

Takk, stinegrl
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Takk for meget hyggelig omtale! Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en Thai restaurant der maten i smak er veldig nærme det en får i matens hjemland. De To rettene vi hadde var veldige gode i smak og det var mye mat. Om du da velger forrett som oss og middag blir du bra mett:-). Hyggelig servitør og koselig i restauranten inne men bygge aktivitet utenfor gjør at det ikke er så veldig koselig å spise der.

Takk, Akvaria
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Takk for meget hyggelig tilbakemelding! Fornøyde kunder er vårt hovedmål. Byggearbeidene på nabotomta får vi ikke gjort noe med, men det går framover. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fersk og god Thai Karri. Her skulle jeg gjerne ha prøvd ut flere av rettene. Hyggelig servering og gode priser.
Et lite lokale, men mulighet for å sitte ute, eller take-away.

Takk, Haugis

Takk for flott feedback! Velkommen tilbake og prøv flere av våre retter!

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Den dårligste Thai-maten noen sinne! Vi er over snittet glad i thai-mat, og gledet oss til å spise god mat til EM-finalen. Vi bestilte på nett, og fikk bekreftelse på e-post. Ordningen virket svært brukervennlig og god. Dette hjelper imidlertid ingenting når vi ikke får de rettene vi har bestilt, og de ulike rettene vi får smaker akkurat det samme (!). En tom kah gai skal IKKE være identisk som en rød curry. Vi ringte restauranten umiddelbart, men kan bemerke at kundeservicen var like dårlig. Til tross for skriftlig bekreftelse på hva vi hadde bestilt. Styr unna! Prøv heller noen av de andre thai-restaurantene i byen.

2  Takk, totiki
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Vi må bare beklage at maten ikke falt i smak. Kundebehandlingen dere erfarte er heller ikke etter vår standard. Vennligst ta kontakt med vår restaurant igjen og be om å få snakke med daglig leder så vi kan rette opp inntrykket.

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Ikke noe eksepsjonelt, men god mat til lav pris. Enkelt lite sted, enkel meny. Men supergod mat og hyggelige ansatte. «Hverdagsrestaueant»

Takk, Geno65
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Takk for hyggelig feedback! Flott at maten falt i smak. Velkommen tilbake!

Reisende som så på TukTukThai Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i TukTukThai Sandefjord? Del dine erfaringer!