“Fantastisk god mat!”

TukTukThai Sandefjord
Vurdert som nr. 3 av 59 Restauranter i Sandefjord
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: TukTukThai Sandefjord. Restaurant og take-away i "Det lille huset" fra 1820 i Sandefjord. Intime og hyggelige lokaler midt i sentrum. Restauranten serverer en dynamisk asiatisk og norsk meny.
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi var 4 stk og alle var helt fantastisk begeistret. Veldig god mat, og masse smak. Akkurat som det bør være på Thai. Anbefaler på det varmeste.

Takk, stiglevi
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter pris på fornøyde kunder. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 1. august 2021

En oase midt i sentrum. Sjarmerende interiør, deilig mat og upåklagelig service. Kan man ha det bedre?

Takk, ritsto
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Takk for meget hyggelig omtale! Velkommen tilbake!

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, god service, rolig atmosfære, billig. Koselig lite trehus, med uteservering. Et pusterom fra turistfellene nede på brygga.

Takk, stinegrl
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Takk for meget hyggelig omtale! Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en Thai restaurant der maten i smak er veldig nærme det en får i matens hjemland. De To rettene vi hadde var veldige gode i smak og det var mye mat. Om du da velger forrett som oss og middag blir du bra mett:-). Hyggelig servitør og koselig i restauranten inne men bygge aktivitet utenfor gjør at det ikke er så veldig koselig å spise der.

Takk, Akvaria
Ole Johnny A, Daglig leder på TukTukThai Sandefjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Takk for meget hyggelig tilbakemelding! Fornøyde kunder er vårt hovedmål. Byggearbeidene på nabotomta får vi ikke gjort noe med, men det går framover. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fersk og god Thai Karri. Her skulle jeg gjerne ha prøvd ut flere av rettene. Hyggelig servering og gode priser.
Et lite lokale, men mulighet for å sitte ute, eller take-away.

Takk, Haugis

Takk for flott feedback! Velkommen tilbake og prøv flere av våre retter!

Reisende som så på TukTukThai Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i TukTukThai Sandefjord? Del dine erfaringer!