“Uhøytidlig innredet retro”
Anmeldelse av Iskrembaren

Iskrembaren
Vurdert som nr. 21 av 58 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 1. desember 2018

Kjempetrivelig retro iskrembar, i bakgården bakkaffebrenneriet, der du kan kjøpe enkle kaferetter. Begge del av samme butikkonsept.Godt besøkt, og veldig trivelig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, torskog

Anmeldt 30. september 2018

Her er det alltid hyggelig stemning for de yngste. Iskrem baren er innredet i kjent american style fra 50 årene. Utenfor er det en koselig liten bakgård hvo man kan sitte sjermet og kose seg med kaffe og is. Det serveres også noen enkle retter.

Takk, Anderssen95
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Utrolig kult konsept, stor og gi ismeny

Selger oss likevel is hvor de ikke har alle ingrediensene uten å si fra, redusere prisen eller tilby noe annet.

Tilskriver det erfarenhet fra unge jenter med sommerjobb uten at jeg vet det.

Dato for besøk: august 2018
Takk, L5310AOmonicas
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted med stil og avansert meny. Både softis, kuleis med alle mulige strø, saus og krem Irriterende røykebord midt oppi der alle vil sitte.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, L5310AOmonicas
Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Stort utvalg av is, god kaffe og flotte leker til salgs. Utrolig sjarmerende atmosfære; garanter den hyggeligste isbaren jeg har besøkt. Vi kommer igjen

Dato for besøk: mai 2018
Takk, SteinarEriksen

Reisende som så på Iskrembaren, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Iskrembaren? Del dine erfaringer!