“Elendig mat”
Anmeldelse av Kafka Sandefjord

Kafka Sandefjord
Vurdert som nr. 39 av 58 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 20. juli 2020

Jeg besøkte café'en med min familie. Jeg bestilte en spagetti carbonara, mannen min bestilte "husets burger" og så bestilte vi kylling nuggets til barna våre.

Spagetti carbonararen svømte i fett, og sausen hadde skilt seg. Burgeren til manne var overstekt og tørr og barna våre fikk jo større porsjon enn det han fikk!

Dette var ikke en bra opplevelse, og vi kommer ikke til å gå der igjen.

Takk, 372elineh

Anmeldt 4. juli 2020

Veldig bra mat og drinnker. Hyggelig personale. Hamburger anbefales på den sterkeste.Følte øs velkommen.

Takk, Inspire67850
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng som spiste lunsj. Det tok nesten en hel time før maten kom, og en av rettene var bestilt uten en spesifikk grønnsak - men ble servert med. Servitøren beklaget ikke og tilbydde heller ikke å rette opp i feilen, flaks det kun var en smaks sak og ingen allergier.

Resten av maten smakte ok, men det var ikke verdt ventetiden.

Takk, hannesophieE
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

I forbindelse med en helgetur til Sandefjord, var vi innom Kafka for lunsj. Restauranten ligger i tilknytning til et senter, men lokalet vender ut mot omgivelsene og har også uteservering.

Menyen er omfangsrik, og de har både kalde og varme retter, i tillegg til ulike varianter kaffe/te og kaker/desserter. Stilen er enkel, det er mange bord, men restauranten framstår litt kjølig og lite personlig.

Jeg spiste Cæsarsalat. Grønnsakene var forholdsvis ferske, men selve dressingen kjente jeg lite til. Ba derfor om en ekstra skål da det var svært lite i salaten, og dette måtte jeg da betale ekstra for.

Jeg hadde nok gitt en treer, hvis jeg ikke hadde måttet betale for ekstra dressing, da dette ikke ble noen stor opplevelse på noen måter. Servicen var ellers helt ok.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, LineH79
Anmeldt 27. mai 2020

Vi går gjerne innom Kafka i Sandefjord, her har de både vått og tørt, også i Koronatiden. Denne helgen var vi innom to ganger, begge gangene for noe å drikke. Her er det hyggelig servering og god stemning.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, JonMortenJ

Reisende som så på Kafka Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kafka Sandefjord? Del dine erfaringer!