“Dårlig mat og service”
Anmeldelse av Kafka Sandefjord

Kafka Sandefjord
Vurdert som nr. 45 av 59 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Det tok lang tid før noen kom for å ta bestilling fra oss. Vi bestilte cæsarsalat og fish&chips. Det tok også lang tid før vi fikk maten og heller ingen servitører å spørre eller snakke med. Maten var ikke god. Fisken var bløt, ikke sprø, og gourmetchipsen var bare rester og små harde pinner. Spurte etter salt, men fikk ikke dette. De som serverte forsto ikke norsk, det var bare de som tok bestilling og betaling som gjorde. Cæsarsalaten var veldig liten og det lå tre skalker fra hjertesalat i skåla. Vi sa ifra til personalet om at vi var misfornøyd med begge rettene, men fikk ingen beklagelse. En dårlig opplevelse på dette stedet.

Takk, Matta4040

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har faktisk aldri opplevd verre enn mitt besøk hos denne restauranten. Meg og min samboer bestilte carbonara og kylling Alfredo. For det første tok det lang tid før de kom til bordet ved bestilling , og det å vente på maten i seg selv.

Når vi endelig får maten er spaghettien overkokt, helt smakløs og det var 6 baconbiter i terninger som man kunne se. Tagliatellen var så bløt og vannete, og det var kun to kyllingbiter å se. Det smakte absolutt ingenting. Vi bestilte også løkringer på siden og det skal jeg si at er de beste jeg har smakt på lenge ! Så det er allikevel noe jeg skal bemerke.

Jeg kvier meg for å si fra men valgte allikevel hyggelig å si fra at løkringene var helt nydelige men at jeg må beklage og si at pastarettene dessverre er uspiselig. Jeg får beskjed av ei at hun skal snakke med noen andre og lar maten stå på bordet.

Det tar 15 minutter før hun kommer og henter dem og går igjen. Bestemmer meg da for at jeg heller vil betale for drikke og løkringene og gå. 10 nye minutter kommer heller sjefen bort med tallerken i fjeset vårt og spør hva i all verden vi mener med at maten hennes er smakløs og at dette er sånn det skal smake! Jeg blir paff Men forklarer høflig at den er dessverre overkokt og bader i fløte og er knapt baconbiter oppi. Da spør hun: hva mener du vi skal gjøre med det ? Det er sånn det skal være og er skikkelig sur. Jeg forklarer igjen at keg ønsker ikke å spise dette da det faktisk ikke smaker godt og ønsker heller å gå . Hun blir faktisk så sur at hun bare går uten å si et ord!
Så sitter vi der i 10 nye minutter før vi får regningen.

Ikke en gang fikk jeg en beklagelse, et spørsmål om de kunne rette opp i det eller spise noe annet. Ikke bare det men det tok en time å få usmakelig mat til jeg kunne gå derfra igjen! Aldri reis hit. Reiste til PIR etterpå og hyller et fantastisk personale med faktisk service og kvalitet på plass!

Obs: jeg syns også synd på de ansatte der for hun søte jenta som fikk beskjeden i utgangspunktet var faktisk hyggelig og sa at hun var glad for at vi sa framme måtte ta det videre. Var verre når selve sjefen som BURDE gjort det ikke klarer det .

Takk, RebekkaKF
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Akkurat ferdig med en porsjon Spaghetti Carbonara her på Kafka. Porsjonen var særdeles liten, ikke mye mat på skålen for prisen. Frappé med smak av hvit sjokolade var skuffende for å si det mildt, merket ingen smak av hvit sjokolade og den var i stedet full av is og hadde en mer slushlignende konsistens.

Etter en kort halvtime kom en dame til bordet som vi ikke hadde snakket med før. Hun forteller at vi helst måtte betale nå siden vakten hennes er over og bordet vårt står på henne. Vi var ikke ferdige med å spise, og hadde i utgangspunktet tenkt å bestille dessert her også. Dette gjorde vi selvfølgelig ikke.

Vi klagde til personalet som videreformidlet til ledelsen. Tviler på at noe kommer til å endre seg dessverre.

Takk, martinhK7058ZG
Anmeldt 22. mai 2021 via mobile enheter

Bestillte kaffe og ostekake.... ventet 30 minutter uten at vi fikk servring, da kom betjeningen og ville ha betaling for noe vi aldri fikk..... beklager men da dro vi til neste plass, styr unna!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, TedH398
Anmeldt 20. juli 2020

Jeg besøkte café'en med min familie. Jeg bestilte en spagetti carbonara, mannen min bestilte "husets burger" og så bestilte vi kylling nuggets til barna våre.

Spagetti carbonararen svømte i fett, og sausen hadde skilt seg. Burgeren til manne var overstekt og tørr og barna våre fikk jo større porsjon enn det han fikk!

Dette var ikke en bra opplevelse, og vi kommer ikke til å gå der igjen.

Takk, 372elineh

Reisende som så på Kafka Sandefjord, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Kafka Sandefjord? Del dine erfaringer!