“Hold julebord på Café Vintage!”
Anmeldelse av Cafe vintage

Cafe vintage
Vurdert som nr. 17 av 58 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 20+ som leide lokalet til julebord - perfekt stemning og fantastisk mat!!! Anbefales varmt! ❤️

Takk, 437anjaa
teresag3507, Daglig leder på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding =) Velkommen tilbake <3

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

God ide, skjønner ikke helt navnet, da det eneste som er vintage er noen av møblene og asjetter og kopper.
Litt vanskelig å bli forstått av de i kassen, men de er jo også der for å lære. Savner litt mer kaféting, mye middagslignende retter

Takk, Maiken J

Hei =) Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oss =) Vi er vintage for vi vil vise vår bunnlinje, som er bærekraftig. Det vil si at vi benytter brukt og kaster ikke noe selv om det er ødelagt(av utstyr og ting) Alt kan repareres, samt vise vintage norsk tradisjon med møbler og pynt.
Vi har prøvd oss på mere baguetter og disk mat, men vi ser at gjestene våre liker mest den maten som damene lager =) Men vi tar til oss dette, og skal se hva vi kan forbedre etterhvert =) Velkommen tilbake til oss =)

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

En kjempe koselig kafé me utrolig hyggelig betjening!
Vi bestiller ofte dagens take away samt stopper innom for lunsj og kake og kaffe! Må være byens beste gulerot kake og gode friske smaker på maten som blir laget fra hjertet! Og digger konseptet dem kjører!!!
Kan absolutt anbefales!

Takk, HeleneD26
teresag3507, Daglig leder på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Kjære Helene! Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding fra deg, det setter vi og spesielt jentene stor pris på. Så hyggelig at du bestiller dagens rett med deg, det er der dem skinner mest :D Hjertelig velkommen tilbake igjen og igjen :) Vi ses snart! Ha en riktig god dag videre :)

Anmeldt 10. september 2018

Jeg elsker middag fra Café Vintage og jeg digger alle damene der. Det er ingen tvil om at Vintage er et sted hvor innvandrerkvinner får mulighet til å blomstre - du kan se det med egne øyne, hvordan de vokser på seg selvtillit, glede og store smil.

Og er det noe disse damene kan, så er det å lage mat: NAM NAM og dobbeltnam! Her får jeg ny mat jeg aldri ellers hadde hadd muligheten til å spise og koser meg glugg. Takk for at dere er her i byen!

Takk, monological
teresag3507, General Manager på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Tusen takk for din anmeldelse. Vi er så glade for å høre at du selv ser hvordan våre damer blomstrer hos oss, vi kunne ikke vært mere enig <3 Takk for at du tok deg tid, ha en flott kveld videre og velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 7. august 2018

Kjempe koselig cafe, med god mat og et fantastisk hyggelig personale. Hitt kommer man igjenn og igjenn.

Dato for besøk: august 2018
Takk, MarieH3696
teresa g, Daglig leder på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere oss her inne =) DET setter vi stor pris på :) Velkommen igjen, ha en fin dag videre

Reisende som så på Cafe vintage, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune
Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Cafe vintage? Del dine erfaringer!