“Spennende mat med masse god smak!”
Anmeldelse av Cafe vintage

Cafe vintage
Vurdert som nr. 10 av 59 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte mat til et lite julebord hos Café Vintage. Masse spennende mat og nye smaker. Denne caféen er virkelig spesiell og jeg er veldig glad for at de er en del av byen vår!
Har også spist quinoa bowl flere ganger. Den er supergod!! Stedet, de nydelige, blide damene og maten anbefales på det varmeste!

Takk, Reiseglad1981
teresag3507, Daglig leder på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding :D Det sett vi utrolig stor pris på <3 Vi gleder oss til å se deg igjen her, og virkelig velkommen tilbake :D

Anmeldt 1. desember 2018

Spennende konsept, med cafe, driftet av sosial entreprenør med ønske om å hjelpe vanskeligstilte innvandrerkvinner. Her får du veldig god mat, fra ikke fullt så kjente deler av verden, for mange. Meget smakfullt tilberedt, i et spennende og annerledes miljø. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: april 2018
Takk, torskog
teresag3507, Leder  på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Tusen Takk for besøket og takk for så hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake :D

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 20+ som leide lokalet til julebord - perfekt stemning og fantastisk mat!!! Anbefales varmt! ❤️

Takk, 437anjaa
teresag3507, Daglig leder på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding =) Velkommen tilbake <3

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

God ide, skjønner ikke helt navnet, da det eneste som er vintage er noen av møblene og asjetter og kopper.
Litt vanskelig å bli forstått av de i kassen, men de er jo også der for å lære. Savner litt mer kaféting, mye middagslignende retter

Takk, Maiken J

Hei =) Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oss =) Vi er vintage for vi vil vise vår bunnlinje, som er bærekraftig. Det vil si at vi benytter brukt og kaster ikke noe selv om det er ødelagt(av utstyr og ting) Alt kan repareres, samt vise vintage norsk tradisjon med møbler og pynt.
Vi har prøvd oss på mere baguetter og disk mat, men vi ser at gjestene våre liker mest den maten som damene lager =) Men vi tar til oss dette, og skal se hva vi kan forbedre etterhvert =) Velkommen tilbake til oss =)

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

En kjempe koselig kafé me utrolig hyggelig betjening!
Vi bestiller ofte dagens take away samt stopper innom for lunsj og kake og kaffe! Må være byens beste gulerot kake og gode friske smaker på maten som blir laget fra hjertet! Og digger konseptet dem kjører!!!
Kan absolutt anbefales!

Takk, HeleneD26
teresag3507, Daglig leder på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Kjære Helene! Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding fra deg, det setter vi og spesielt jentene stor pris på. Så hyggelig at du bestiller dagens rett med deg, det er der dem skinner mest :D Hjertelig velkommen tilbake igjen og igjen :) Vi ses snart! Ha en riktig god dag videre :)

Reisende som så på Cafe vintage, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune
Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Cafe vintage? Del dine erfaringer!