“Smakfullt Koselig og viktig samfunnsbidrag!”
Anmeldelse av Cafe vintage

Cafe vintage
Vurdert som nr. 10 av 59 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Startet svigermors bursdag med et café besøk med hele familien på dette koselige og uformelle stedet. Både kaken de hadde laget som en overraskelse og buffeten smakte helt nydelig. Den bestod av diverse nydelig retter fra Asia og Afrika, som falt i smak for både store og små, og dette til en meget overkommelig pris. At dette stedet drives av invandrerkvinner som arbeidstrening gjør stedet ekstra spesielt. Rett og slett et fantastisk godt tiltak. Anbefaler alle en tur innom

1  Takk, mortend99
teresag3507, Daglig leder på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2019

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en slik fin anmeldelse av oss. Det setter vi enormt pris på =)
Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte mat til et lite julebord hos Café Vintage. Masse spennende mat og nye smaker. Denne caféen er virkelig spesiell og jeg er veldig glad for at de er en del av byen vår!
Har også spist quinoa bowl flere ganger. Den er supergod!! Stedet, de nydelige, blide damene og maten anbefales på det varmeste!

Takk, Reiseglad1981
teresag3507, Daglig leder på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding :D Det sett vi utrolig stor pris på <3 Vi gleder oss til å se deg igjen her, og virkelig velkommen tilbake :D

Anmeldt 1. desember 2018

Spennende konsept, med cafe, driftet av sosial entreprenør med ønske om å hjelpe vanskeligstilte innvandrerkvinner. Her får du veldig god mat, fra ikke fullt så kjente deler av verden, for mange. Meget smakfullt tilberedt, i et spennende og annerledes miljø. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: april 2018
Takk, torskog
teresag3507, Leder  på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Tusen Takk for besøket og takk for så hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake :D

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 20+ som leide lokalet til julebord - perfekt stemning og fantastisk mat!!! Anbefales varmt! ❤️

Takk, 437anjaa
teresag3507, Daglig leder på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding =) Velkommen tilbake <3

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

God ide, skjønner ikke helt navnet, da det eneste som er vintage er noen av møblene og asjetter og kopper.
Litt vanskelig å bli forstått av de i kassen, men de er jo også der for å lære. Savner litt mer kaféting, mye middagslignende retter

Takk, Maiken J

Hei =) Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oss =) Vi er vintage for vi vil vise vår bunnlinje, som er bærekraftig. Det vil si at vi benytter brukt og kaster ikke noe selv om det er ødelagt(av utstyr og ting) Alt kan repareres, samt vise vintage norsk tradisjon med møbler og pynt.
Vi har prøvd oss på mere baguetter og disk mat, men vi ser at gjestene våre liker mest den maten som damene lager =) Men vi tar til oss dette, og skal se hva vi kan forbedre etterhvert =) Velkommen tilbake til oss =)

Reisende som så på Cafe vintage, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune
Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Cafe vintage? Del dine erfaringer!