“Rask og smakfullt presentert”
Anmeldelse av Cafe vintage

Cafe vintage
Vurdert som nr. 11 av 59 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 27. juli 2021

Perfekt sted å spise for en med cøliaki, kumelk- og hønseegg intoleranseMaten var deilig tilberedt!

Takk, J9177QTmarih

Anmeldt 21. juni 2021

Beste vegan-vennlige spisested i Sandefjord. Noe for alle. Både kjøtt, vegetar, vegan og glutenfritt.
Kjempegod falafel!

1  Takk, odamatildet
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

I løpet av et par sommerdager ble vi kjent med Sandefjord. Vi fikk spist og drukket på mange fine steder, men det var Cafe Vintage som vi vil huske best.

For den enkle sjarmerende stilen. Den gode maten og de smilende damene som driver stedet bør oppleves.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Tengs
Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

Koselig - alternativ - hyggelig betjening - rolig - fint sted å jobbe og lese - god mat - menyen er så liten og har vart så lenge at det er litt kjedelig for stamgjester

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Geno65
teresag3507, Daglig leder på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2019

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om oss =) Det setter vi pris på. Vi skal endre menyen nå snart, så skal vi ta dette med videre. Velkommen tilbake til oss =)

Anmeldt 4. mars 2019

Fint konsept med god mat! God kundevennlighet og fin atmosfære. Disse kan virkelig det å lage god, internasjonal mat.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, henrikhem
teresag3507, Daglig leder på Cafe vintage, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2019

Hei Henrik! Tusen takk for en så hyggelig anmeldelse av vår cafe! Dette gjør at vi kan gjøre den viktige jobben vi gjør med damene våre i arbeidstrening. Tusen takk <3 Ha en fortsatt fin dag og velkommen tilbake til oss :D

Reisende som så på Cafe vintage, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune
Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Cafe vintage? Del dine erfaringer!