“Hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av Groovy Diner Sandefjord - STENGT

Groovy Diner Sandefjord
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening. Akkurat passe porsjon. Kommer gjerne tilbake. Anbefales for alle som elsker burger.

1  Takk, Venture02912645705

Anmeldt 28. oktober 2018

Vi spiste lunsj her to dager på rad, og var imponert over kvaliteten på maten. Det er et bra utvalg i burgere, som er grove og gode i kjøttet, og ikke minst saftige. Vi prøvde også baby backribs og Philly steak sandwich som var meget gode.

1  Takk, 547h_varda
Anmeldt 2. oktober 2018

Atmosfære var den samme, kjempekoselig. Maten var veldig god men jeg la merke til at porsjonene var mindre nå en det de var når jeg var der sist som var rett etter åpningen. Det var vel lokkeporsjoner det tenker jeg. Kanskje litt dyrt men verdt pengene.

Takk, perroger2016
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var fem personer som spiste burger og salat. Burgerne var svært gode og betjeningen upåklagelig. Salat er salat.

Takk, AlexanderMoan
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Digg søndagsmat for slitne fotball-foreldre på Sandar Cup 2018!

Spis burger og chili cheese bites - topp det med den diggeste shokoshake-en! Yum!

Og utrolig blid og groovy servitør!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lotte J