“For den retro- amerikanske dinerinteresserte”
Anmeldelse av Groovy Diner Sandefjord - STENGT

Groovy Diner Sandefjord
Anmeldt 1. desember 2018

Mange typer burgermiddager, med diverse sideorders for et fullt måltid. Typisk amerikansk, med kraftig tilbehør. Men så absolutt smakfullt. Ikke stedet om man stadig er burgerfysen, dersom budsjettet er smalt.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, torskog

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Tok takeaway for 2 personer i dag 12 NOV kl 1600.
Ble bestilt hamburgere med spesifikt innhold. Den ene A-burgeren med ost, salat, dressing og løk. Anrettet oss hjemme og begynte bespisningen.
Feil innhold i denne A-burgeren, den inneholdt kun, hamburger,ost og brød.
Ringte da til Groovy Diner i SF og gjorde de oppmerksomme på at vi hadde fått feil innhold, ble jo en tørr MCD burger isteden.
Kundebehandleren svarer at siden vi bestilte uten Bacon og utenom menyen så ble det kun burger med ost. Sånn er det bare.
Synd hun ikke sa at de kunne levere maten som ble bestilt, eller sa ifra at det ville bli endret!
Da hadde vi hentet ett annet sted, noe vi vil gjøre i fremtiden.

Takk, rogeri854
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening. Akkurat passe porsjon. Kommer gjerne tilbake. Anbefales for alle som elsker burger.

1  Takk, Venture02912645705
Anmeldt 28. oktober 2018

Vi spiste lunsj her to dager på rad, og var imponert over kvaliteten på maten. Det er et bra utvalg i burgere, som er grove og gode i kjøttet, og ikke minst saftige. Vi prøvde også baby backribs og Philly steak sandwich som var meget gode.

1  Takk, 547h_varda
Anmeldt 2. oktober 2018

Atmosfære var den samme, kjempekoselig. Maten var veldig god men jeg la merke til at porsjonene var mindre nå en det de var når jeg var der sist som var rett etter åpningen. Det var vel lokkeporsjoner det tenker jeg. Kanskje litt dyrt men verdt pengene.

Takk, perroger2016

Reisende som så på Groovy Diner Sandefjord, så også på