“God mat, god stemning”
Anmeldelse av Beist Burger & Bar

Beist Burger & Bar
Vurdert som nr. 5 av 59 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Var på date en tidlig fredag kveld, fikk greie plasser og servitrisen var hyggelig. Fikk vann med en gang vi satte oss, og hun var flink til å følge opp, bortsett fra at vi ventet litt lenge på desserten.
Utvalget er spennende, mange burger-varianter og tilbehør.
Burgeren var god, stekt slik den burde være. Tilbehøret var bra, men strekker ikke opp til en 5’er. Uansett et bra sted for en burger om du er i Sandefjord, og et sted jeg har spist flere ganger.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Merhva

Anmeldt 22. desember 2018

Var på tide å besøke her også og det ble ikke en skuffende opplevelse.

Bestilte en Beefy BBQ, 180, gram høyrygg med BBQ-marinert Pulled Pork, smoked cheddar, roasted garlic aioli, ruccula, sylta agurk.
Burgeren var perfekt stekt og med Pulled porken satte det smaksløkene i gang.

Selve stedet har store vinduer som gjør det mørke interiøret veldig koselig.
Hyggelige ansatte som tar deg godt imot.

Et godt tips: er å spise her i lunsjen, blir litt billigere ;)

Takk, willtellya
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Veldig god burger, men ganske liten. Hadde løkringer, pommes og coleslaw som tilbehør. Løkringene anbefales ikke, altfor mye frityr! De på bordet vedsiden av leverte de tilbake.

Alt i alt veldig god burger, ikke så godt tilbehør.

Hjemmelagd lemonade og iste er pluss, veldig gode! Hyggelig betjening og fint lokale :)

1  Takk, 16signej
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Middag med kollegaer. Er ren burgersjappe med burgere og 2 salater på menyen. Også mye tilbehør du kan bestille. Burger er god å smaker hjemmelaget. Alle som satt rundt meg var fornøyde. Lite folk når vi var der midt i uken.

Takk, WillyA713
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde reservert bord på forhånd, men var ikke klart ved ankomst. Etterhvert fikk vi bord og mat. Servitøren stresset hele tiden med å rydde opp bordet, og i det en av oss tok den siste biten av burgeren, spurte hun om vi kunne bytte bord før vi bestilte noe mer. Vi byttet defor bord, og bestilte mer fries. Midt i måltidet kommer servitøren og spør om vi kan betale, og dra snart, selvom jeg fortsatt holder på å spise! Aldri vært borti dårligere service!
Når en har reservert bord på forhånd forventes det at en skal få spise ferdig, og ikke bli jaget fa bord til bord, og ut av restauranten!!! Kommer aldri tilbake!

5  Takk, Charlotte K

Reisende som så på Beist Burger & Bar, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Beist Burger & Bar? Del dine erfaringer!