“Hår i maten.”

Beist Burger & Bar
Bestill på internett
Vurdert som nr. 11 av 71 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 4 uker siden

Jeg og min familie skulle ha en koselig middag, først tar det ekstremt langt tid og få maten og du kan tenke deg at når du Jar ventet så lenge er du sulten når du får maten. Første bit var det ett langt hårstrå surret rundt baconet. Turen havnet derfor på macern

Dato for besøk: september 2019
Takk, olanorman2018

Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Vi var 8 personer i alderen 5 til 85, og alle var fornøyde med maten. Supert med både vegetarisk/vegansk og fiskeburger, samt deilige salater og side orders (som holdt for minstemann). Rikholdig drikkemeny. Anbefaler husets iste og limonade! Vi kommer tilbake

Dato for besøk: august 2019
Takk, IngvildN_13
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Tenkte og prøve denne restaurant, etter anbefaling fra en lokal beboer. Som jeg tilfeldig møte på vegen.
Ok hva kan gå galt. Har vært på flere bürger restauranter rundt om i Norge. Og denne er bare et besøk vært.
Ble møtt av utrolig hyggelig personale, som var service innstilt og så kunden (fortjener lønnsøkning ) spurte litt om de forskjellige dip som høre til pommes valgte en blåost dip, samt en hot bürger med chilli. Litt spent om den smakte hot or not, bare og klappe denne hadde en perfekt sammensetning av chille og kjøt. Kjøttet smakte friskt og var godt tilbered.

Så er du i Sandefjord eller omegn ta turen. Er ikke siste gang jeg kommer der.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Henning Ø
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Valgte en sunn hamburger denne gangen, etter anbefaling fra servitøren. Det ble en skuffelse. Smaken var rett og slett ikke god, hamburgerbrødet var vått og den kvinnelige servitøren lite profesjonell. På hennes spørsmål om maten smakte svarte jeg/vi ærlig, at det hadde smakt mye bedre ved tidligere besøk. Hvorpå hun smilte og svarte: «Uff, det var dumt jeg spurte da!»... Så gikk hun. Hamburgeren lå halvspist da vi fikk regningen - dette taklet hun rett og slett dårlig!! Skjerp dere, for vanligvis serverer dere nydelig mat, men denne gangen var det langt under pari.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 921benteh
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Spontanbesøk på en søndag kveld. Stille og rolig. God service!! Chilli varmrøkt ørrettburger var utrolig god og smakfull til tross for både Jàlapeños og rød chilli. Prisen var helt grei, men ikke rimelig. Anbefaler stedet!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, DesignedLife

Reisende som så på Beist Burger & Bar, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Beist Burger & Bar? Del dine erfaringer!