“Burger og service på høyt nivå”
Anmeldelse av Beist Burger & Bar

Beist Burger & Bar
Vurdert som nr. 6 av 59 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 24. juli 2020

Hadde en svært hyggelig opplevelse da vi hadde par middag på Beist. Saftig og perfekt stekt burger, med ypperlig service. Lun og fin atmosfære. Må oppleves

Dato for besøk: juni 2020
Takk, interparess

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Er her støtt og stadig med familie! Slår aldri feil da de leverer topp kvalitet hver gang. Må oppleves!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, BenjaminLysebo
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, herlige ansatte, kjapp servering og flott stemning! Du vil absolutt ikke angre på å gå hit. Anbefales på det varmeste! ❤

2  Takk, Henniix
Anmeldt 24. mars 2020

Dette er byens beste Burger!!! Herlig rustikk atmosfære ved siden av Bakgaarden, og topp betjening og service. Og prisen! Langt under det man forventer for en gourmetburger

Dato for besøk: februar 2020
Takk, RolfErlingS
Anmeldt 15. mars 2020 via mobile enheter

Var ute og spiste med kona mi og fikk servert deilig pubmat. Vi var de eneste gjestene grunnet restriksjoner, og fikk ekstra oppvartning av en hyggelig servitør. Maten var perfekt tilberedt, og burgeren akkurat så sterk som jeg ønsket. Anbefaler stedet når man kan gå ut blant folk igjen.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, LarsEdvin71

Reisende som så på Beist Burger & Bar, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Beist Burger & Bar? Del dine erfaringer!