“Sykt god mat”
Anmeldelse av Beist Burger & Bar

Beist Burger & Bar
Vurdert som nr. 6 av 59 Restauranter i Sandefjord
Anmeldt 27. juli 2020

Dette er den beste maten jeg har spist. Burger var perfekt stekt chipsen er sprø og god, dette er den faste burger plassen min, ingen andre kan måle seg.

1  Takk, Polsevann

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted å spise. Supre burgere til veldig bra priser og superhyggelig service. Føler oss som vi er hjemme der.

1  Takk, paalbye
Anmeldt 24. juli 2020

Kjempe god mat, hvis man er ute etter nydelig burger så er Beist burger og bar et sted man bør besøke i Sandefjord. De byr også på en bra bar som arrangerer musikk bingo ☺️

1  Takk, CarolineLSI
Anmeldt 24. juli 2020

Trenger ikke skrive så mye om det. Det er alltid mat til 110%.
Bare dra hit, spis ... og nyt! Hyggelig betjening, og strålende mat & drikke.
Manglet dog Xanté, noe som absolutt burde vært på plass.

1  Takk, iamchrisdamiano
Anmeldt 24. juli 2020

Alltid bra service og god mat, et hyggelig sted å være, burde prøves Er mye å velge mellom av burger og fries og ikke minst drikke Sjekk ut!

1  Takk, majas704

Reisende som så på Beist Burger & Bar, så også på

Sandefjord, Sandefjord kommune

Har du vært i Beist Burger & Bar? Del dine erfaringer!